Help??:))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2014

Chevro

Mom skriver:

Kan dubik forklare lidt nærmere hvad du mener at et kejsersnit vil ødelægge hende og hendes krop, fordi hun har født vaginalt 4 gange? For det har jeg nemlig aldrig hørt om.

TS forklar din JM hvorfor du vil have kejsersnit, så er jeg sikker på at hun vil lytte, du ved jo hvad det vil sige at føde vaginalt, ifht. 1 gangsfødende som jo ikke har prøvet det før.

Mener det vil være synd og en skam for hende, at slutte af med et ks! Når hun nu har fået almindelige fødsler ellers!! (:

Med alle de ting der kan forekomme i forhold til efter en almindelig fødsel :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Chevro

Anonym skriver:

Nej. Min krop kan ikke holde til det, jeg havde så meget bækkenløsnunf med mit yngste barn at jeg ikke kunne gå i tre mdr, og psykisk vil jeg ha det bedre med ks

Men bækkenløsning vil du jo nok få igen :-) Uanset hvilken slutning du får på graviditeten (;

Jeg er personligt ikke i stand til at føde, fandt de ud af efter 30 timers veer! Og 7 timers 10 cm åben Men på trods af at alt gik perfekt og han var/er perfekt, ingen komplikationer eller lign, så at jeg ikke måtte holde ham før al bedøvelse er væk! (flere timer næsten) så hader jeg den mave jeg har fået, at mit ar giver mig en delle (aldrig haft før!!!) at mine mavemuskler er lammet derefter, arvævet omkring, alle de piller der sku indtages i starten, når baby sparker på puslebordet, føler du at du får 30 mavepumpere! Og må sidde clipsene sidder fast i trusserne/tøjet, ekstra lægebesøg for fjernelse og tjek af heling, mindre løft osv! :/

DOG er min tissekone intakt :'D nok også den eneste ting der er det efter ks Så ville nok vælge at føde igen! For ikke at ende med alle de trælse ting, ved muligvis det sidste barn.

Anmeld

8. juni 2014

Maja88

Chevro skriver:

Men bækkenløsning vil du jo nok få igen :-) Uanset hvilken slutning du får på graviditeten (;

Jeg er personligt ikke i stand til at føde, fandt de ud af efter 30 timers veer! Og 7 timers 10 cm åben Men på trods af at alt gik perfekt og han var/er perfekt, ingen komplikationer eller lign, så at jeg ikke måtte holde ham før al bedøvelse er væk! (flere timer næsten) så hader jeg den mave jeg har fået, at mit ar giver mig en delle (aldrig haft før!!!) at mine mavemuskler er lammet derefter, arvævet omkring, alle de piller der sku indtages i starten, når baby sparker på puslebordet, føler du at du får 30 mavepumpere! Og må sidde clipsene sidder fast i trusserne/tøjet, ekstra lægebesøg for fjernelse og tjek af heling, mindre løft osv! :/

DOG er min tissekone intakt :'D nok også den eneste ting der er det efter ks Så ville nok vælge at føde igen! For ikke at ende med alle de trælse ting, ved muligvis det sidste barn.

Enig

Anmeld

8. juni 2014

Kløver

Chevro skriver:

Glem hvad jeg skrev tidligere! Men personligt vil jeg aldrig få et ks hvis jeg ku føde almindeligt!

At få skåret i mavemuskler, få et ar, muligvis få en "delle" pga arets placering, at være så begrænset i løft, muskulatur, træning og smerter derefter. Hvis du havde gjort det første eller 2. gang ku jeg forstå det - da det der er ødelagt er ødelagt i forvejen. Men ville være synd for din krop, muligvis at slutte med alle de trælse ting der forekommer deraf :/

Men held og lykke med beslutningen og samtalen omkring det :-)

Jeg må være enig her, har selv fået maveskader efter mit 2 ks og vil sige eer nok skal være en yderst god argumenteret grund for ks, efter 4 alm fødsler. Bækkenløsning tror jeg ikke er en årsag

håber du får eet talt igennem og hvis du tror at ks er en nem løsning eller udvej, håber jeg du ts bliver klogere

Anmeld

8. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Chevro skriver:

Det virker til at ts' bl var ret slem. Jeg har hørt om eksempler på kroniske bækkenproblemer efter fødsler med svær bækkenløsning. HVIS det er dét ts frygter, så forstår jeg faktisk godt at hun vil vælge et par kosmetiske "fejl" og smerter i tiden efter, fremfor et evt handicap for livet fordi hun skulle presse et barn mere ned igennem et ødelagt område

i øvrigt har jeg ingen kosmetiske ændringer på min krop efter aks andet end en tynd lyserød streg under trussekanten. Har heller ikke noget videre arvæv eller lammede muskler. Så det er altså vidt forskelligt hvordan det ender ud  

Anmeld

8. juni 2014

Chevro

Mor11 skriver:

Det virker til at ts' bl var ret slem. Jeg har hørt om eksempler på kroniske bækkenproblemer efter fødsler med svær bækkenløsning. HVIS det er dét ts frygter, så forstår jeg faktisk godt at hun vil vælge et par kosmetiske "fejl" og smerter i tiden efter, fremfor et evt handicap for livet fordi hun skulle presse et barn mere ned igennem et ødelagt område

i øvrigt har jeg ingen kosmetiske ændringer på min krop efter aks andet end en tynd lyserød streg under trussekanten. Har heller ikke noget videre arvæv eller lammede muskler. Så det er altså vidt forskelligt hvordan det ender ud  

Ja, ej hvor dejligt for dig og lidt snyd hehe..

Men ja, det er jo også kun hende selv der kan afgøre hvordan hun har det mentalt med det, og den fysiske påvirkning af graviditet og fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.