Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er igen gravid - med nr 5 )..Men denne gang har jeg simpelthen ikke lyst til at føde selv, jeg er faks meget bange :/..Med min yngste datter skulle jeg have været til ks samtale om fredagen, men hun valgt at komme dagen før, så nåede det ikke :/.Er der nogle det ved om man selv kan bestemme??
Jeg er igen gravid - med nr 5 )..Men denne gang har jeg simpelthen ikke lyst til at føde selv, jeg er faks meget bange :/..Med min yngste datter skulle jeg have været til ks samtale om fredagen, men hun valgt at komme dagen før, så nåede det ikke :/.Er der nogle det ved om man selv kan bestemme??
Kommer an på så meget og hvilket sygehus. Men når du har født 4 børn, tvivler jeg på det - da kejsersnit ikke er noget man anbefaler, hverken for dig eller baby
Men der ikke andet for at høre sygehuset ad.
Hvem? skriver: Kommer an på så meget og hvilket sygehus. Men når du har født 4 børn, tvivler jeg på det - da kejsersnit ikke er noget man anbefaler, hverken for dig eller baby Men der ikke andet for at høre sygehuset ad.
Godmorgen
jeg ville heller ikke føde og fik "lov" til at få KS. Når nu der er frit valg, så synes jeg du skal minde din JM om det, hvis hun prøver at overtale dig til at føde selv. Det er DIT valg og du skal stå fast på det. Også selv om du har født flere børn.
Knus til dig.
Snoopy77 skriver: Godmorgen jeg ville heller ikke føde og fik "lov" til at få KS. Når nu der er frit valg, så synes jeg du skal minde din JM om det, hvis hun prøver at overtale dig til at føde selv. Det er DIT valg og du skal stå fast på det. Også selv om du har født flere børn. Knus til dig.
Anonym skriver: Tusind tak, det vil jeg gøre.Var det slemt med kejsersnit?
Tusind tak, det vil jeg gøre.Var det slemt med kejsersnit?
Slemt? Mener du smerterne bagefter?
Snoopy77 skriver: Slemt? Mener du smerterne bagefter?
Uden at vide hvorfor du ønsker ks efter 4fødsler, så vil jeg bare lige bidrage med at ks kan være ligeså forskellige som fødsler indgrebet er det samme self men der kan også opstå komplikationer, både undervejs og efter, og det er vidt forskelligt fra kvinde til kvinde om det er slemt eller ej bagefter. Ja, præcis som ved alm fødsler nogen er uden smertelindring og fit for fight efter få dage, hvor andre er totalt handicappede og i store smerter mange uger efter. (Fx mig selv )
så, ingen hverken for eller imod her, bare husk at det kan gå begge veje som ved den vaginale fødsel.
god vind med beslutningen, jeg tror absolut ikke de kan tvinge dig til at føde vaginalt! Men måske du skal overtale dem lidt.
Mor11 skriver: Uden at vide hvorfor du ønsker ks efter 4fødsler, så vil jeg bare lige bidrage med at ks kan være ligeså forskellige som fødsler indgrebet er det samme self men der kan også opstå komplikationer, både undervejs og efter, og det er vidt forskelligt fra kvinde til kvinde om det er slemt eller ej bagefter. Ja, præcis som ved alm fødsler nogen er uden smertelindring og fit for fight efter få dage, hvor andre er totalt handicappede og i store smerter mange uger efter. (Fx mig selv ) så, ingen hverken for eller imod her, bare husk at det kan gå begge veje som ved den vaginale fødsel. god vind med beslutningen, jeg tror absolut ikke de kan tvinge dig til at føde vaginalt! Men måske du skal overtale dem lidt.
Anonym skriver: Ja, eks?
Ja, eks?
Jeg blev smertedækket på hospitalet og da vi kom hjem efter tre dage, tog jeg ipren og panodil, tror jeg det var. Jeg havde ikke særlig ondt. Havde heller ingen komplikationer eller problemer med arret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128