Isabella_mor skriver:
hvilket sygehus er du knyttet til.
min veninde har lige fået en datter for halvanden måned siden, og hun havde fået kejsersnit for 4½ år siden, det var på Herlev, og det valgte man at sætte hende igang lige før hendes termin. og det de gjorde var de de lagde en ballon op i livmoderhalsen som skulle udvide så de kunne komme til at prikke hul på vandet..
det er vidst den eneste mulighed for at blive sat igang som er den mest "naturlige" måde at gå i fødsel på. men sådan gør de bare ikke på Hvidovre, og de gør det jo ikke for at straffe folk, for der er jo store risici forbundet med et kejsersnit, og de ser jo helst at man føder vaginalt, men hvis chancen for at man kan gå op i arret er stor, så foretager de jo kejsersnittet for ikke at mor og baby kommer noget til..
Så er jeg hjemme efter jm
på ouh er der ikke regler for hvornår man senest må føde selv efter aks, eller hvor stort barnet må være. Ikke udover de grænser der også er normalt i hvertfald. Jeg må også gerne få vedrop, som jeg ellers har læst flere skrive at de ikke måtte få pga belastning på arret.
Umiddelbart er det eneste jeg ikke må, at komme i vand fordi jeg skal have ctg på fra start til slut.
Anmeld