Er grædefærdige og i syv sind!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2014

ønskebørn74

SandraXOXO skriver:

Jeg er aldrig blevet vaccineret, hvilket min læge godt ved, jeg er Mor til tre som følger vaccineprogrammet, og han har aldrig rådet mig til at blive vaccineret. Er det ikke mulighed for at du kan få den efter graviditeten?

Ikke i fertilitets behandling, da er det et krav..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

Kay

Malle86 skriver:

Har lige spurgt min mor, hun siger os jeg har fået den, så enten danner jeg ikke antistoffer for det, eller os må der være fejl på prøverne - århh føler mig håbløs til mode!! 

helst seriøst hvis din mor er sikker på du fik den så ville jeg bede om at få taget testen igen for der kan jo være sket fejl... og så ring til din gamle læge og få din journal sendt til din læge så de kan se det  

Anmeld

5. juni 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Fakta er at hverken det offentlige eller private må hjælpe dig med at blive gravid,så længe alle vaccinationer ikke er i orden,her under også vaccinationen for røde hunde.

At du ikke har dannet antistoffer betyder ikke,at du har fået en forkert vaccination som barn,det betyder bare den ikke har virket som den skal.

Og man skal vente 3 måneder,igen må klinikkerne ikke hjælpe dig,så længe de 3 måneder ikke er gået.

Anmeld

5. juni 2014

Malle86

Men som jeg skrev i den indledende, skal vi ha forsøgt i 2 år spontant, fordi jeg er under 30 år. 

Jeg har ringet til gynekologisk ambulaturiom og venter på lægen ringer tilbage. Vil gerne høre hvad han siger til at Statens Serum Institut siger en måned, - det ville jo være meget mere overskueligt at komme igennem end 3 måneder. 

Ved godt at 3 måneder ikke lyder af meget, men syntes det er helt uoverskueligt! Ønsker det bare så meget, og er så bange for det aldrig vil lykkedes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.