Høreværn til baby ved søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2014

Aagaard

Troldemommi skriver:

Den sidste uge er Daniel blevet vækket alt for tidligt af sin formiddagssøvn, vi bor klods op af en legeplads, derfor

Han sover udenfor i sin barnevogn

Kan jeg give ham høreværn på når han skal sove, så han kan få fred?

Monica

Er sådan et høreværn ikke ret stramt? - Nu har jeg jo ikke styr på hvor gammel han er, men jeg tænker om det er godt for hans hovedform?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Troldemommi

Aagaard skriver:

Er sådan et høreværn ikke ret stramt? - Nu har jeg jo ikke styr på hvor gammel han er, men jeg tænker om det er godt for hans hovedform?

Dem jeg har bestilt kan bruges ned til 3 måneder og Daniel bliver snart 9 måneder, jeg vil selvfølgelig ikke give ham dem på hvis de ikke sidder ordentligt på hans hoved, men mener at man selv kan justere på dem

Monica

Anmeld

3. juni 2014

mrhl

Jeg ville nok forsøge at vænne ham til larmen eller lade ham sove idenfor når det larmer.

Jeg bor klods op ad en skole med 400 elever, der LARMER (!!!!). I starten kunne hun godt vågne, men hun har hun vænnet sig.

Har desuden bemærket at hun sover lettere fra støj, hvis hun faldt i søvn mens den var der. Så jeg går netop ikke et stille sted hen og får hende til at sove, for derefter at stille hende i larmen.... Det vågner hun af :-) Bare et fif.

Angående høreværn,så kan det vel være en løsning, men jeg ville nok ikke gøre det med mit eget barn. Tænker det må være ubehageligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.