Høreværn til baby ved søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.276 visninger
22 svar
12 synes godt om
3. juni 2014

Troldemommi

Den sidste uge er Daniel blevet vækket alt for tidligt af sin formiddagssøvn, vi bor klods op af en legeplads, derfor

Han sover udenfor i sin barnevogn

Kan jeg give ham høreværn på når han skal sove, så han kan få fred?

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

vitapigen

Hehe kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet...

Ved ikke om man kan, men jeg ville nok ikke gøre det Synes det er helt fjollet men kan sagtens forstå at det er virkelig træls. Har selv nogle naboer der ikke kan respektere at man ikke slår græs når man kan se en barnevogn i nabohaven eller at der er hunde der gør konstant

Anmeld

3. juni 2014

vitapigen

http://www.min-mave.dk/debat/foraeldregrupper/2009 /boern-hoej-musik.htm

Her er et link til en baby med høreværn... Det er så til en festival...

Anmeld

3. juni 2014

Troldemommi

vitapigen skriver:

Hehe kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet...

Ved ikke om man kan, men jeg ville nok ikke gøre det Synes det er helt fjollet men kan sagtens forstå at det er virkelig træls. Har selv nogle naboer der ikke kan respektere at man ikke slår græs når man kan se en barnevogn i nabohaven eller at der er hunde der gør konstant

Jeg har intet problem med unger der larmer på en legeplads, de skal jo være der og snart er der sommerferie så jeg prøver at være lidt kreativ for ellers tror jeg at vi får os en hård sommer hvis Daniel ikke går lov til at sove nok
Monica

Anmeld

3. juni 2014

Troldemommi

vitapigen skriver:

http://www.min-mave.dk/debat/foraeldregrupper/2009 /boern-hoej-musik.htm

Her er et link til en baby med høreværn... Det er så til en festival...

Festival og legeplads det må være det samme

Tak for linket, det føles bare lidt mærkeligt for mig, men må bare være kreativ så problemet kan blive løst

Monica

Anmeld

3. juni 2014

Isabella_mor

Måske du skulle lade dit barn sove indenfor når der er bøtrn i børnehaven. Det er da synd at komme et høreværn på. Det må da ikke være rart at sove med.

Anmeld

3. juni 2014

Troldemommi

Isabella_mor skriver:

Måske du skulle lade dit barn sove indenfor når der er bøtrn i børnehaven. Det er da synd at komme et høreværn på. Det må da ikke være rart at sove med.

Jeg syntes det er dejligt at sætte sit barn til at sove ude i den friske luft så det prioriterer jeg ret højt, jeg håber han kan vænne sig til høreværn da jeg har bestilt dem nu, og jeg har da ikke forestillet mig at de skal være ubehagelige for ham at have på

Jeg har også overvejet andre muligheder i den sidste uge men høreværn er det jeg mener er bedst da der virkelig er meget larm fra legepladsen af.

Jeg ved ikke hvad du mener med børnehave, men sådan en er slet ikke inde i billedet

Monica

Anmeld

3. juni 2014

mmsoelberg

Troldemommi skriver:

Den sidste uge er Daniel blevet vækket alt for tidligt af sin formiddagssøvn, vi bor klods op af en legeplads, derfor

Han sover udenfor i sin barnevogn

Kan jeg give ham høreværn på når han skal sove, så han kan få fred?

Monica

Handler det ikke bare om at han skal vænne sig til at der er lidt larm ? De kan jo ikke altid være skærpet af fra larm når de sover ? 

Anmeld

3. juni 2014

Troldemommi

mmsoelberg skriver:

Handler det ikke bare om at han skal vænne sig til at der er lidt larm ? De kan jo ikke altid være skærpet af fra larm når de sover ? 

Jo normal larm kan han også sagtens sove fra men 20 skrigende unger fra hele byen så bliver det for meget for ham.

Han kan også sagtens sove fra gøende hunde, plæneklipperen og når der er bare nogle børn på legepladsen men ikke så mange, og så når han kommer for tidligt op, så går det 30 minutter så er han rigtig pylret, og det er jo også synd for ham.

Anmeld

3. juni 2014

Isabella_mor

Troldemommi skriver:

Jeg syntes det er dejligt at sætte sit barn til at sove ude i den friske luft så det prioriterer jeg ret højt, jeg håber han kan vænne sig til høreværn da jeg har bestilt dem nu, og jeg har da ikke forestillet mig at de skal være ubehagelige for ham at have på

Jeg har også overvejet andre muligheder i den sidste uge men høreværn er det jeg mener er bedst da der virkelig er meget larm fra legepladsen af.

Jeg ved ikke hvad du mener med børnehave, men sådan en er slet ikke inde i billedet

Monica

Jeg læste det som at der var en børnehave lige ved siden af, det gik jeg ud fra fordi jeg tænkte at der var børn på legepladsen om dagen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.