Høreværn til baby ved søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2014

Troldemommi

Isabella_mor skriver:

Jeg læste det som at der var en børnehave lige ved siden af, det gik jeg ud fra fordi jeg tænkte at der var børn på legepladsen om dagen  

Nej det er nu her hvor ferien er gået igang og ungerne har fri

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Troldemommi

Isabella_mor skriver:

Jeg læste det som at der var en børnehave lige ved siden af, det gik jeg ud fra fordi jeg tænkte at der var børn på legepladsen om dagen  

Men okay vi har en skole og børnehave tæt på

Anmeld

3. juni 2014

ano14316

Troldemommi skriver:

Den sidste uge er Daniel blevet vækket alt for tidligt af sin formiddagssøvn, vi bor klods op af en legeplads, derfor

Han sover udenfor i sin barnevogn

Kan jeg give ham høreværn på når han skal sove, så han kan få fred?

Monica

ville du selv sove med høreværn, som permanent løsning?

jeg ville ikke, jeg tror jeg ville få det meget varm om ørene..

tror jeg ville prøve at finde en anden løsning..

Anmeld

3. juni 2014

Troldemommi

ano14316 skriver:

ville du selv sove med høreværn, som permanent løsning?

jeg ville ikke, jeg tror jeg ville få det meget varm om ørene..

tror jeg ville prøve at finde en anden løsning..

Jeg har da ikke tænkt det som en permanent løsning, kun når der er rigtig meget larm udenfor

Anmeld

3. juni 2014

ano14316

Troldemommi skriver:

Men okay vi har en skole og børnehave tæt på

hmmm...

Hvor mange dage har det været et problem..
Børn kan jo vænne sig til rigtig meget, så hvis det ikke er så mange dage, tror jeg at jeg ville prøve at give det lidt tid..

putter du ham imens det larmer? så han falder i søvn i larmen.

måske åndsvagt spørgsmål, men har du prøvet at vugge ham i vognen og se om du kan få ham til at sove igen?

Anmeld

3. juni 2014

ano14316

Troldemommi skriver:

Jeg har da ikke tænkt det som en permanent løsning, kun når der er rigtig meget larm udenfor

Jeg læste det også som at det var en børnehave der lå ved siden af, og at det derfor var et problem hver dag..
hvis det kun er engang imellem ser jeg intet problem i det.

Anmeld

3. juni 2014

Troldemommi

ano14316 skriver:

hmmm...

Hvor mange dage har det været et problem..
Børn kan jo vænne sig til rigtig meget, så hvis det ikke er så mange dage, tror jeg at jeg ville prøve at give det lidt tid..

putter du ham imens det larmer? så han falder i søvn i larmen.

måske åndsvagt spørgsmål, men har du prøvet at vugge ham i vognen og se om du kan få ham til at sove igen?

Jeg plejer at køre en lille tur med ham inden han falder i søvn, ca 10 min, så han falder i søvn i stilhed, når jeg så kommer hjem og han sover så sover han sødt, men hvis der så kommer eller allerede er mange børn på legepladsen så går der ca 10-20 minutter så vågner han, jeg tror det er larmen.

Men jeg har også tænkt på om det er tigerspring det er igang, det 6 tigerspring ved ca 37 uger har vi lige rundet han er 38 uger og 2 dage

Monica

Anmeld

3. juni 2014

Victoria2013

Her har vi altså datteren sovende indendørs når der er meget larm udenfor. Jeg var drønirriteret over det sidste sommer, ville så gerne have hun sov ude, men der er bare mange børn hvor vi bor og en legeplads lige ude foran også... så hun har faktisk primært sovet indendørs de første 9 mdr. Det er først nu hun er startet i vuggestue at hun er blevet vant til larm mens hun sover

Syntes det lyder fjollet med høreværn på når man sover... så hellere finde en anden løsning. Børn sover altså ligeså godt indenfor som udenfor, også om dagen. Vores datter har da i hvert fald ikke taget skade af at sove indendørs i skyggen med vinduet åbent i et køligt værelse, fremfor udenfor sidste sommer

Anmeld

3. juni 2014

Bell'star

mmsoelberg skriver:

Handler det ikke bare om at han skal vænne sig til at der er lidt larm ? De kan jo ikke altid være skærpet af fra larm når de sover ? 

Det kommer jo an på hvad det er for en larm det er tale om.

Min søn fx er vant til at sove udenfor inde i byen, han kan sove fra både bilstøj, metrobyggeri og folk der snakker.
Men når vi er hos mine forældre på landet, vågner han bare der er en hund der gør er stykke væk, eller nogen der starter en græsslåmaskine flere haver væk.

Så de kan vænne sig til at sove larm, men jo ikke, hvis det kun er en gang imellem den type larm er der når de skal sove.

Anmeld

3. juni 2014

Troldemommi

Victoria2013 skriver:

Her har vi altså datteren sovende indendørs når der er meget larm udenfor. Jeg var drønirriteret over det sidste sommer, ville så gerne have hun sov ude, men der er bare mange børn hvor vi bor og en legeplads lige ude foran også... så hun har faktisk primært sovet indendørs de første 9 mdr. Det er først nu hun er startet i vuggestue at hun er blevet vant til larm mens hun sover

Syntes det lyder fjollet med høreværn på når man sover... så hellere finde en anden løsning. Børn sover altså ligeså godt indenfor som udenfor, også om dagen. Vores datter har da i hvert fald ikke taget skade af at sove indendørs i skyggen med vinduet åbent i et køligt værelse, fremfor udenfor sidste sommer

Så er det jo godt at det er tilladt at være uenige herinde

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.