Hvad siger man til chefen? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2014

Anonym trådstarter

LiLyKa skriver:

Jeg fik papirer printet ud på arbejdet og så afleverede jeg dem på klinikken, som sørgede for det. 

Var det din chef der sørgede for det eller gjorde du selv det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2014

Lililili

Var det din chef der sørgede for det eller gjorde du selv det?

Hmm ja hvordan var det nu... Mener min chef fandt papirene til mig. Det nogle bestemte blanketter som kunne findes i vores personalehåndbog. Kan ikke huske om arbejdet skulle udfylde noget, men jeg udfyldte min del, tog det med på klinikken og så ordnede de det. Så skulle jeg bare registrere min arbejdstid med paragraf 56 i vores system på arbejdet, så klarede vores HR afdeling det økonomiske med kommunen. Jeg var på intet tidspunkt i kontakt med kommunen, det var arbejdet og klinikken der stod for det. 

Anmeld

4. juni 2014

Sara-t

Du kommer jo formentligt til at skulle have fri mange gange i løbet af forløbet.

Har selv været i gennem det samme. Valgte  at ligge alle kort på bordet, også til andre kollegaer. Er rigtig glad for den beslutning, der var utrolig meget forståelse for det, og det gjorde alting meget nemmere i forhold til ekstra "frihed". Jeg fik også en paragraf 56. 

Anmeld

4. juni 2014

Anonym trådstarter

Sara-t skriver:

Du kommer jo formentligt til at skulle have fri mange gange i løbet af forløbet.

Har selv været i gennem det samme. Valgte  at ligge alle kort på bordet, også til andre kollegaer. Er rigtig glad for den beslutning, der var utrolig meget forståelse for det, og det gjorde alting meget nemmere i forhold til ekstra "frihed". Jeg fik også en paragraf 56. 

Indtil videre er det kun vores chef som ved noget - tror ikke vores kolleger skal have det afvide.. I hvert fald ikke endnu

Undersøgte du det selv, eller gjorde din chef det?

Anmeld

4. juni 2014

Anonym trådstarter

LiLyKa skriver:

Hmm ja hvordan var det nu... Mener min chef fandt papirene til mig. Det nogle bestemte blanketter som kunne findes i vores personalehåndbog. Kan ikke huske om arbejdet skulle udfylde noget, men jeg udfyldte min del, tog det med på klinikken og så ordnede de det. Så skulle jeg bare registrere min arbejdstid med paragraf 56 i vores system på arbejdet, så klarede vores HR afdeling det økonomiske med kommunen. Jeg var på intet tidspunkt i kontakt med kommunen, det var arbejdet og klinikken der stod for det. 

Hende fra Kommunen/Jobcentret ville kontakte mig i morgen - så må jeg høre hvad hun siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.