Sommerferie( hvad skal i ? )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores sommer er ganske kedelig da jeg er sengeliggende grundet graviditetskomplikationer 

så vi tager revanche til foråret hvor vi højst sandsynligt lejer sommerhus i Spanien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

Misser1989

Vi tager på camping lørdag i uge 28, ved Silkeborg. Mine forældre har en campingvogn som vi låner. Og så har vi to hold venner, som begge har børn på vores børns alder, som også tager samme sted den. Vi har fået pladser lige ved siden af hinanden

Anmeld

1. juni 2014

Victoria2013

Vi endte med at leje en hytte i Sverige i slutningen af august, så det er det vi skal  

Anmeld

1. juni 2014

Tip!

Vi skal til Ærø i ferien.. Min bror bor dernede, så vi låner hans lejlighed..  Glæder mig til sommer i dk, de sidste par år har vi været i syden... 

Anmeld

1. juni 2014

*Mor Til Albert*

Aisha skriver:

Så har jeg taget 4 ugers sommer ferie med min mand men vi har ikke bestilt ferie endnu. Det gør min mand altid ' last minut ' men hvad skal i ? Har i bestilt ferie ? Og hvor til ? Hilsen en der trænger til ferie

Vi skal i sommerhus et eller andet sted. - Vi har ikke lige bestemt os for et sted endnu.

Anmeld

1. juni 2014

NatalieElizabeth

Jeg har lige været tre uger i Firenze - godt nok ikke decideret ferie men studierelateret  

Min kæreste tager på Roskilde festival med drengene. I den uge skal jeg ikke det vilde - forhåbentlig nyde det gode vejr, maven og min hest 

Så har vi en uges ferie sammen - jeg tror ikke det bliver til det store i år. Vi har i hvert fald ikke planlagt noget

Anmeld

1. juni 2014

Cashew

Min kæreste og jeg skal til Korfu i 9 dage på all inclusive hotel. Ro, ro og atter ro før vores søn melder sin ankomst om 4 måneder

Anmeld

1. juni 2014

Sujan

Jeg skal med min datter til Nordjylland i sommerhus i uge 26

Anmeld

1. juni 2014

Jibbe

Vi skal en tur til Svendborg i uge 27 og bo ved dejlige venner.
I uge 30 skal drengene og jeg på sommerlejr på Ærø med sømandskoneforeningen, hvilket jeg glæder mig meget til!
Og i uge 34 skal vi en uge i Skallerup.

Anmeld

1. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Aner det ikke. Børnene er så store, at de i løbet af nul komma fem har blokeret ferieugerne med spejderlejre, forfatterskole og koncert i Kbh. Det er noget af en udfordring at finde et hul et sted. Jeg HÅBER, vi kan tage nogle dage i Berlin. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.