Sommerferie( hvad skal i ? )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2014

Troldemommi

Aisha skriver:

Så har jeg taget 4 ugers sommer ferie med min mand men vi har ikke bestilt ferie endnu. Det gør min mand altid ' last minut ' men hvad skal i ? Har i bestilt ferie ? Og hvor til ? Hilsen en der trænger til ferie

Vi skal bare en tur i svigermors sommerhus ved Limfjorden i en uge og så sikkert besøge nogle forlystelsessteder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

bøllen

Vi skal være hjemme i år og hygge . Mon ikke vi finder på en masse ture i naturen

vi var afsted i april måned til USA . Så det udgør vores " ferie " rejse . 

Anmeld

1. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

En uge i sommerhus med svigerinde, svoger og nevø  Og så nok en weekendtur til Kbh (eller hvor længe vi nu synes). Og så håber jeg på godt vejr til nogen endags ture i Legoland, zoo og allervigtigst cirkus summarum Og så får sønnen nok en overnatning eller to hos bedsterne også.  

Anmeld

1. juni 2014

Marts<3

Vi har lige været en tur på Mallorca og om 14 dage tager vi en uge til Cannes i sydfrankrig.

Også kommer noget fra familie til dk fra Sydafrika. Så vi skal primært rundt i København og lidt på Sjælland...

Vi har dog lige snakket om 2 dage i London uden vores søn... Men det blir aller sidst på sommeren..

Anmeld

1. juni 2014

Frk.S

Da jeg har termin d. 13. juli, skal vi ikke nogen steder. Vi tog dog en tidlig "forårs-ferie" i slutningen af april, hvor vi var en uge i Prag. 

Anmeld

1. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

I år ska vi 1 uge i svigerfars sommerhus ved limfjorden.

Så ska vi nok nogle dage i sommerhus ved vesterhavet nogle dage.

En tur til Fyn og besøge svigermor og svigerinden i nogle dage, hvor der ska besøges et slot eller to, og i zoo.

Så ska vi nogle ture i zoo, giveskud og Legoland. Tror det er det vi ska i år. Vh stine

Anmeld

1. juni 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

I år ska vi 1 uge i svigerfars sommerhus ved limfjorden.

Så ska vi nok nogle dage i sommerhus ved vesterhavet nogle dage.

En tur til Fyn og besøge svigermor og svigerinden i nogle dage, hvor der ska besøges et slot eller to, og i zoo.

Så ska vi nogle ture i zoo, giveskud og Legoland. Tror det er det vi ska i år. Vh stine

Og den uge du skal til Limfjorden, skal du lave noget sammen med mig en af dagene :-)

Anmeld

1. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
MyLove E skriver:

Og den uge du skal til Limfjorden, skal du lave noget sammen med mig en af dagene :-)

God plan!! Og måske løbeskoene ska med... X

Anmeld

1. juni 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

God plan!! Og måske løbeskoene ska med... X

Okay så men så skal vi også ha en stor is bagefter

Anmeld

1. juni 2014

Masig

Vi skal et par uger til Frankrig og slappe af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.