Sommerferie( hvad skal i ? )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
30 svar
25 synes godt om
1. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Så har jeg taget 4 ugers sommer ferie med min mand men vi har ikke bestilt ferie endnu. Det gør min mand altid ' last minut ' men hvad skal i ? Har i bestilt ferie ? Og hvor til ? Hilsen en der trænger til ferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

Loa

Vi skal én uge til Bornholm og 15 dage til Rhodos i august

Anmeld

1. juni 2014

Albertsen92

Vi skal til Cypern

Anmeld

1. juni 2014

lucas<3

Min mor og hendes kæreste har lånt et sommerhus nede ved Flensborg fjord, i uge 28,  ellers skal vi bare hygge mig og Lucas  

og i uge 31 skal jeg holde min 25 års fødselsdag og min søns 4 års

Anmeld

1. juni 2014

Fumbo

Jeg holder 3 ugers ferie fra på fredag og går så på barsel. Vi skal ikke noget i år, der skulle gerne komme en lille ny om ca 8 uger så vi skal bare hygge og nyde hinanden når manden holder 2 ugers ferie om en måned ☺

Anmeld

1. juni 2014

Trekløver(:

Vi skal en uge i sommerhus og så skal vi en uge syd på. Vi ved ikke hvor endnu, men tror det bliver Kreta.

Anmeld

1. juni 2014

Clisolka

Aisha skriver:

Så har jeg taget 4 ugers sommer ferie med min mand men vi har ikke bestilt ferie endnu. Det gør min mand altid ' last minut ' men hvad skal i ? Har i bestilt ferie ? Og hvor til ? Hilsen en der trænger til ferie

Vi skal ingenting - bare være herhjemme og slappe af 

Det er begrænset hvor langt vi kan tage, når den store lider af kørsyge efter 5 min i bus, og vi ingen bil har 

Anmeld

1. juni 2014

Pinkypie

Jeg skal 10 dage til Korfu med mine forældre, og så skal vi nok overnatte i Hamburg et par dage på vej hjem.

og måske et par dage til djurs også

Og så tager jeg nok et par dage til min ven(inde) i Aalborg

Anmeld

1. juni 2014

Mettefpigen

Jeg skal en uge til hvide sande og besøge min morfar sammen med min mor, en uge til give med min søn og min far også skal jeg til nogle koncerter og køre bassen ind i bh :-)

Anmeld

1. juni 2014

MissTas

Aisha skriver:

vi skal 1 uge til Mallorca og 1 uge til Sjælland og være ved noget familie på en campingplads

Ferierne er bestilt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.