Hvornår er et barn gammelt nok til at komme i bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2014

modesty

stm2812 skriver:

Hej

Ja som skrevet, hvornår er et barn gammelt nok til at komme med mor og far i biografen?? 

Har ikke selv planer om at skulle afsted med min 3 årige datter (hun har krudt i røven og ville være synd at hun skulle placeres på numsen så længe) men det slog mig bare pludseligt, hvornår man kan 'forvente' de kan klare sådan en tur?

Det kommer nok meget an på det enkelte barn, men mellem 2,5-3, vil jeg mene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

Maja_4000

Min datter var i biografen første gang et par uger inden hun blev 3 år.. Vi så far til fire og jeg havde virkelig 'frygtet' det (hun er normalt mest til tegnefilm).. Men hun var totalt opslugt og helt vild med det! Selvom det er et halvt år siden, snakker hun stadig om det

Anmeld

1. juni 2014

Koen.

stm2812 skriver:

Hej

Ja som skrevet, hvornår er et barn gammelt nok til at komme med mor og far i biografen?? 

Har ikke selv planer om at skulle afsted med min 3 årige datter (hun har krudt i røven og ville være synd at hun skulle placeres på numsen så længe) men det slog mig bare pludseligt, hvornår man kan 'forvente' de kan klare sådan en tur?

Lærke var vel ca 3 1/2 år ca første gang, vi var inde og se klokkeblomst og piratfeen Lærke er virkelig en pige med gang i men det var faktisk kun den sidste halve time der var lidt svær for hende, men ikke noget lidt popcorn og juice ikke kunne klare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.