Hvornår er et barn gammelt nok til at komme i bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
22 svar
4 synes godt om
31. maj 2014

stm2812

Hej

Ja som skrevet, hvornår er et barn gammelt nok til at komme med mor og far i biografen?? 

Har ikke selv planer om at skulle afsted med min 3 årige datter (hun har krudt i røven og ville være synd at hun skulle placeres på numsen så længe) men det slog mig bare pludseligt, hvornår man kan 'forvente' de kan klare sådan en tur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

RosSofi

jeg kan ikke sige med biografen, men jeg har haft min søn med i børneteatret siden han var 2,5 år (forestillingerne er kortere der) og det er gået fint.

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Rosa-Sofia skriver:

jeg kan ikke sige med biografen, men jeg har haft min søn med i børneteatret siden han var 2,5 år (forestillingerne er kortere der) og det er gået fint.

Det er også underholdene på en anden måde ville også uden tvivl godt kunne tage ronja med til børneteater.  

Anmeld

31. maj 2014

Meilby

Havde min søn med i biografen første gang en uge efter han blev 3 og han nød det virkelig
Han har også virkelig krudt i bagen, men filmen fangede ham og han sad stille og fulgte med under hele filmen

Anmeld

31. maj 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
stm2812 skriver:

Hej

Ja som skrevet, hvornår er et barn gammelt nok til at komme med mor og far i biografen?? 

Har ikke selv planer om at skulle afsted med min 3 årige datter (hun har krudt i røven og ville være synd at hun skulle placeres på numsen så længe) men det slog mig bare pludseligt, hvornår man kan 'forvente' de kan klare sådan en tur?

Det er nok svært at sætte alder på  Har ikke været afsted med min datter endnu (3 år i februar), men vi har da snakket om, at kommer der fx en Alfons Åberg film er lign. nu her, ville jeg godt kunne tage hende med - tror jeg  

//Mette

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Meilby skriver:

Havde min søn med i biografen første gang en uge efter han blev 3 og han nød det virkelig
Han har også virkelig krudt i bagen, men filmen fangede ham og han sad stille og fulgte med under hele filmen

Man kan selvfølgelig også sige at bliver det et problem så kan man jo bare gå. Man er jo heldigvis ikke tvunget til at blive siddende derinde

Men syntes det er imponerende han ville det. Men det er selvfølgelig også noget andet når man bliver placeret på den måde man gør og det hele er en ny og anderledes oplevelse

Anmeld

31. maj 2014

Morgensol

Omkring 2,5 har mine piger været. Den mindste har virkelige meget krudt i røven, men hun klarede det til UG! 

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

MKBP skriver:

Det er nok svært at sætte alder på  Har ikke været afsted med min datter endnu (3 år i februar), men vi har da snakket om, at kommer der fx en Alfons Åberg film er lign. nu her, ville jeg godt kunne tage hende med - tror jeg  

//Mette

Nå så kan det da godt være det ikke var for tidligt det slog mig troede de helst skulle op og være en 5 år eller derover for at få noget ud af det 

Kan da være vi skal overveje det næste gang der netop kommer en film som alfons åberg (hvilken er et KÆMPE hit herhjemme)

Anmeld

31. maj 2014

Meilby

stm2812 skriver:

Man kan selvfølgelig også sige at bliver det et problem så kan man jo bare gå. Man er jo heldigvis ikke tvunget til at blive siddende derinde

Men syntes det er imponerende han ville det. Men det er selvfølgelig også noget andet når man bliver placeret på den måde man gør og det hele er en ny og anderledes oplevelse

Ja lige præcis
Vi var inde og se flyvemaskiner Og han er i forvejen fuldstændig vild med Biler filmede så han var helt opslugt :-)

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Morgensol skriver:

Omkring 2,5 har mine piger været. Den mindste har virkelige meget krudt i røven, men hun klarede det til UG! 

Så skulle jeg da ikke have været så afvisende overfor ideen troede jeg var skør overhovedet at tænke på det nu hvor hun ikke er større

Og man kan jo altid gå hvis det endelig er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.