Hvornår er et barn gammelt nok til at komme i bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2014

stm2812

Meilby skriver:

Ja lige præcis
Vi var inde og se flyvemaskiner Og han er i forvejen fuldstændig vild med Biler filmede så han var helt opslugt :-)

Nårrh hvor kært Så har det bare været det hele værd. Det er altid dejligt når man kan føje en ny oplevelse til listen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Morgensol

stm2812 skriver:

Så skulle jeg da ikke have været så afvisende overfor ideen troede jeg var skør overhovedet at tænke på det nu hvor hun ikke er større

Og man kan jo altid gå hvis det endelig er.

Vi så far til 4 første gang den mindste var afsted, det gik fint. Hun var lige oppe og stå en gang og de sidste 20 min sad hun hos mig. Vi snakkede faktisk om at tage i bio så sent som i formiddags. 

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Morgensol skriver:

Vi så far til 4 første gang den mindste var afsted, det gik fint. Hun var lige oppe og stå en gang og de sidste 20 min sad hun hos mig. Vi snakkede faktisk om at tage i bio så sent som i formiddags. 

Det er også forståeligt nok hvis de lige har brug for at strække sig lidt. Kunne jeg nu også godt tænke mig at kunne en gang imellem når man er i biografen Man vil bare så nødig forstyrre

Så må ideen da lige vendes med manden herhjemme nu er jeg jo helt hooked på at komme afsted

Anmeld

31. maj 2014

Meilby

stm2812 skriver:

Nårrh hvor kært Så har det bare været det hele værd. Det er altid dejligt når man kan føje en ny oplevelse til listen

Ja helt sikkert

Anmeld

31. maj 2014

Monski

Hej

Ja som skrevet, hvornår er et barn gammelt nok til at komme med mor og far i biografen?? 

Har ikke selv planer om at skulle afsted med min 3 årige datter (hun har krudt i røven og ville være synd at hun skulle placeres på numsen så længe) men det slog mig bare pludseligt, hvornår man kan 'forvente' de kan klare sådan en tur?

Anthon var 3,5 år - vi valgte en film der gik klokken 10, for vi tænkte at der var højst sandsynligt mindst mennesker og så måtte vi prøve, man kan jo altid gå ud hvis det er
Vi valgte at se grusomme mig 2, for Anthon har set ettere og er helt vildt med den, så på den måde var vi sikre på det var noget for ham
Jeg havde faktisk ikke regnet med at det ville gå så godt som det gjorde, men Anthon sad helt stille under hele filmen

Anmeld

31. maj 2014

Clisolka

Jeg kan huske jeg var afsted med min nevø da han var 3 - det klarede han fint  Det var Cars, så den var jo spændende 

Herhjemme kan Bella ikke sidde stille i 2 sekunder af gangen, så jeg venter liiii lidt  Hun er 3,7 år 

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Monski skriver:

Anthon var 3,5 år - vi valgte en film der gik klokken 10, for vi tænkte at der var højst sandsynligt mindst mennesker og så måtte vi prøve, man kan jo altid gå ud hvis det er
Vi valgte at se grusomme mig 2, for Anthon har set ettere og er helt vildt med den, så på den måde var vi sikre på det var noget for ham
Jeg havde faktisk ikke regnet med at det ville gå så godt som det gjorde, men Anthon sad helt stille under hele filmen

Ej hvor godt Så bliver man helt klart også lige lidt mere stolt af sit skønne barn

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Babymor1013 skriver:

Jeg kan huske jeg var afsted med min nevø da han var 3 - det klarede han fint  Det var Cars, så den var jo spændende 

Herhjemme kan Bella ikke sidde stille i 2 sekunder af gangen, så jeg venter liiii lidt  Hun er 3,7 år 

Nej det ville jo være træls hvis man blir nødt til at gå allerede efter 5 minutter

Anmeld

1. juni 2014

TNBC

stm2812 skriver:

Hej

Ja som skrevet, hvornår er et barn gammelt nok til at komme med mor og far i biografen?? 

Har ikke selv planer om at skulle afsted med min 3 årige datter (hun har krudt i røven og ville være synd at hun skulle placeres på numsen så længe) men det slog mig bare pludseligt, hvornår man kan 'forvente' de kan klare sådan en tur?

Nu har vi ikke været i biografen endnu, men Jack på 17måneder kan sagtens sidde og se et afsnit på disneychannel, der varer mellem 20 og 25minutter, og jeg mener stille. Og han har også bare mega meget krudt i røven, men hvis der er noget der fanger ham, kan han sidde stille. Det er ret utroligt.

Anmeld

1. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi gået i biografen med thea siden hun ca 2.6 år. Vi var inde og se feks brandmand Sam og postmand Per. Der viser de 3 små film på ca 15 min pr film. Så har vi lidt frugt med, køber en lille popcorn og juice, også er der bare dømt hygge.

Nu bliver hun snart 6 år, så nu ka hun self sagtens se en hel far til 4 film, eller mine søsters børn, og lange tegnefilm osv.

Ved ik lige helt hvornår alberte ska med i bio første gang. Hun bliver først til i juli. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.