Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Vil hellere give ham oplevelser og hjælpe ham økonomiskt nu mens vi er i live end at gemme med risiko for at der kommer nye regler undervejs der gør at pengene forsvinder i systemet et sted...
Hvis der skulle spares op ville det blive under hovedpuden...
Min bedstefar mistede en del penge de havde gemt til den overlevende pga nye regler om hvordan tingene skulle gøres og fortolkes...
Jeg regner med at gemme en kasse eller to med småting der har haft betydning gennem hans barndom som måske vil glæde ham at have den dag vi ikke er her længere...
Har selv "arvet" en bamse og nogle spil fra min mors moster som var den eneste tilbage fra den generation og de ting betød noget for mig at få... julepynten jeg har fået henad vejen som hun selv købte nyt er også utrolig værdsat... Det er faktisk alle de små ting der betyder mest idag for mig...
Håber vi kan give vores søn masser af dejlige minder om en god barndom og opvækst og et hjem han følte han altid kunne komme hjem til uanset hvad der skete...
Give ham ballasten til at kunne klare sig i den vanvittige verden der foregår udenfor vores vinduer...
der vil være masser af billeder diverse steder af ham som barn, og masser af tekster diverse steder med beskrivelser af de ting vi laver og oplever og hans reaktioner på det hele...
Anmeld