Christine skriver:
Wow, det er da helt vildt dårlig stil af værtsparret 
Der er desværre nogle der bare er helt vildt nærige og vil gøre hvad som helst for at slippe for at betale ting som f.eks. kagematerialerne. Jeg kunne aldrig drømme om at bede nogen om at lave en kage og så ikke insistere på mindst at betale materialer.
Jeg ville blive hjemme hvis jeg var jer og i øvrigt ikke rigtigt gerne ville med af en eller anden grund.
Jeg ville rigtig gerne med, men det er desværre blevet så negativt, med alt den kørsel, drikkevarer, det med kagen, og da de begyndte at snakke om vi skulke få børnene passet, følte jeg virkelig vi ikke var velkomne og til besvær, og skulle med så de kunne få goderne. Tror desværre ikke selv de kan se det, og har faktisk været en del problemer gennem årene, men ikke noget jeg ikke kunne forstå og være large og støttende med, men efter det her med de skulle være forældre osv. har det nærmest taget overhånd
det er desværre ikke kun kagen, men også ønsker om Barselsgaver. Var gået i gang og ville glæde, og nu føler jeg det er blevet en forventning, de ting jeg sidder og laver, har hun ytret ønske om flere gange, og til sidst sådan gentagne gange, og har brugt meget energi og penge til matrialer (hækler/strikker/syr) tilbød at lære hende det, men gad hun ikke, hun ville hellere gå hjemme og spille på sin computer.
Hun har selv sat lille beløb til dåb og ikke rigtig kommet med barselsgave, intet haft imod det, men vil så bare heller ikke det skal være så overdrevet den anden vej. Trods jeg er højgravid og en del længere end hun, har hun haft spurgt om jeg ville lave mad til fryseren, så de havde nem mad, og at de jo ikke har så mange penge (de har givet hinanden dyre gaver gennem årene og taget dyre rejser, og kører ofte til Tyskland og handler sodavand og slik)
ville så gerne pg glæder mig til denne lille ny, men er så ked af den drejning det hele har taget