Anonym skriver:
For ikke at skabe uvenskab og forlegenhed har jeg valgt at være anonym
der har været lidt røre i andedammen pga en barnedåb/navngivning som skal holdes senere på året. Det bliver efter kirken holdt ude til brunch, og drikkevarerne er lidt dyrere og skal købes på stedet, da stedet er billigt.
Vi kom til at snakke om det da værtsparret bla har valgt at undlade invitation til nogle, fordi de drikker en del( ikke alkohol men sodavand) og godt kan drikke 5-7 ds under sådan et arrangement. Og har bedt/appeleret til at folk ikke drikker ret meget, fordi de ikke vil betale så meget bagefter for drikkevarer.
Nu har vi herhjemme snakket og overvejer faktisk lidt at blive hjemme, først var vores børn velkomne og pludselig foreslog de at vi da kunne få dem passet, så vi ikke skulle have dem med. Stedet de holder ligger næsten 3 kvarters kørsel fra kirken, og nu skal vi frygte sure ansigter hvis vi tager noget at drikke.
er det os som er sarte eller
Samtidig er jeg blevet spurgt om at lave stor fondantkage, og blev spurgt da hende som skulle ha lavet den, ville gøre det gratis, bare ville lave en lagkage eller bradepandekage med marcipan over, og der er intet nævnt om økonomi til matrialer osv.
Sidder er lidt tilbage og føler drikkevarerne nok bare var dråben, og ved ikke om vi lægger for meget i det, eller hvad 
Det virker helt skævt.
Faktisk ville jeg synes det havde været meget bedre at lave en regel om at mad var på værternes regning og drikke var på gæsternes regning. Så var der ikke så meget bøvl.