Er det kun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2014

Marts<3

BabyMus skriver:

De skriver altid den sidste dag i ugen som udbetalingsdag, så vidt jeg husker? Men dagpengene kommer altid før, jeg har aldrig fået dem så sent som den dato der står i deres udbetalingsperioder. Jeg fik dem onsdag i sidste uge, det har jeg altid gjort (onsdag efter den søndag man har indtastet sit udbetalingskort). Sådan har det i hvert fald altid været hos mig de sidste to år.  Så tror ikke man kan regne med det de skriver, det er bare en sikkerhed for sidste dato de kan gå ind.

Jeg har ikke fået mine dagpenge idag træls....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

MoartilMarc

Marts<3 skriver:

Det er bare så presset når man ikke får sine penge synes jeg. dog er det første gang jeg har prøvet det, glæder mig til at komme ud af det

Anmeld

28. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg har heller ikke fået mine penge, men min kæreste på alm. KH har fået sine...

Gudskelov for at vi havde 2* børnepenge stående på min ellers ville den være røget rimelig meget i minus ved at banken jo har trukket pengene...

Anmeld

28. maj 2014

MoartilMarc

Wampires skriver:

jeg har heller ikke fået mine penge, men min kæreste på alm. KH har fået sine...

Gudskelov for at vi havde 2* børnepenge stående på min ellers ville den være røget rimelig meget i minus ved at banken jo har trukket pengene...

Jeg har det også ret presset, med det, men har ringet både til bank og boligselskab, osv og fået henstand.

Anmeld

28. maj 2014

BabyMus

Marts<3 skriver:

Ej hvor øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.