Er det kun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
24 svar
4 synes godt om
28. maj 2014

MoartilMarc

Mig som ikke har fået sine penge idag? jeg plejer som regel og få dem efter tolv men har stadig ikke fået dem og vores kommune har selvfølgelig lukket om onsdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

Bissen

Jeg tror desværre først du får dem på fredag, da det kun er i morgen der er helligdag. Fredag er normal arbejdsdag, selvom mange virksomheder holder lukket  

Anmeld

28. maj 2014

wamse

jeg har fået i dag, og har fået af vide, at det af vide at det er udbetalingsdag i dag. Jeg får kontanthjælp.

Anmeld

28. maj 2014

WantingBaby2012

Mettebids skriver:

Jeg tror desværre først du får dem på fredag, da det kun er i morgen der er helligdag. Fredag er normal arbejdsdag, selvom mange virksomheder holder lukket  

Fredag er en bank helligdag, så derfor burde man få udbetaling idag.

Anmeld

28. maj 2014

Bissen

Mettebids skriver:

Jeg kan se, at jeg faktisk også har fået idag - jeg er på SU. 

Anmeld

28. maj 2014

Louise H.

Jeg har fået min su i dag :-)

Men dine penge kan jo nå at komme endnu :-)

Anmeld

28. maj 2014

LinLin

Jeg har fået løn.

Anmeld

28. maj 2014

Trekløver(:

MoartilMarc skriver:

Mig som ikke har fået sine penge idag? jeg plejer som regel og få dem efter tolv men har stadig ikke fået dem og vores kommune har selvfølgelig lukket om onsdagen

Jeg har fået min SU. Men nogle gange kommer pengene jo lidt senere på dagen, det synes jeg at have oplevet før et par gange i løbet af de sidste måneder.

Anmeld

28. maj 2014

MoartilMarc

Jeg har stadig ikke fået noget

Anmeld

28. maj 2014

Jj1709

Det kan være de går ind imorgen, eller på fredag først.. De kan sagtens gå ind selvom der er helligdag, og banken har lukket  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.