Er det kun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2014

SanJose

Jeg har både fået SU og løn i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MoartilMarc skriver:

Mig som ikke har fået sine penge idag? jeg plejer som regel og få dem efter tolv men har stadig ikke fået dem og vores kommune har selvfølgelig lukket om onsdagen

jeg har heller ikke fået penge endnu...

men jeg er på kontanthjælp og samlevende, så jeg får først pengene et par dage efter at min kæreste har sendt sin lønseddel ind - og den fik han først idag...

Anmeld

28. maj 2014

esioul

MoartilMarc skriver:

Mig som ikke har fået sine penge idag? jeg plejer som regel og få dem efter tolv men har stadig ikke fået dem og vores kommune har selvfølgelig lukket om onsdagen

har både fået løn og SU i dag

Anmeld

28. maj 2014

MoartilMarc

Jj1709 skriver:

Det kan være de går ind imorgen, eller på fredag først.. De kan sagtens gå ind selvom der er helligdag, og banken har lukket  

Det håber jeg da, for har stadig intet fået

Anmeld

28. maj 2014

MoartilMarc

Ms.Sunshine skriver:

jeg har heller ikke fået penge endnu...

men jeg er på kontanthjælp og samlevende, så jeg får først pengene et par dage efter at min kæreste har sendt sin lønseddel ind - og den fik han først idag...

Er også på kontanthjælp. Men de skal ikke have min kærestes lønseddeler grunden til de sikkert har klokket i det var fordi jeg ringede i starten af april og sagde jeg ikke skulle have kontanthjælp for maj måned fordi jeg startet uddannelse men da vi ikke kunne finde en løsning med aflevering i dp, måtte det jo vente. Og ringede så to uger efter og sagde at jeg stadig skulle have kontanthjælp,

Anmeld

28. maj 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Når banken har lukket,kan der ikke gå penge ind på kontoen,så derfor får alle penge idag,hvis ellers kommune/arbejdsgiver har styr på deres ting. 

Anmeld

28. maj 2014

Marts<3

Mor_til_3_unger skriver:

Når banken har lukket,kan der ikke gå penge ind på kontoen,så derfor får alle penge idag,hvis ellers kommune/arbejdsgiver har styr på deres ting. 

Jeg har læst på HKs udbetalings periode, at pengene er til rådighed fra d. 30.5... Så det passer ikke helt..:-)

Anmeld

28. maj 2014

MoartilMarc

Marts<3 skriver:

Jeg har læst på HKs udbetalings periode, at pengene er til rådighed fra d. 30.5... Så det passer ikke helt..:-)

Alle jeg kender har fået udbetalt idag

Anmeld

28. maj 2014

Laulund87

Jeg har fået pension i dag og alle jeg kender har fået SU, løn osv.

Anmeld

28. maj 2014

BabyMus

Marts<3 skriver:

De skriver altid den sidste dag i ugen som udbetalingsdag, så vidt jeg husker? Men dagpengene kommer altid før, jeg har aldrig fået dem så sent som den dato der står i deres udbetalingsperioder. Jeg fik dem onsdag i sidste uge, det har jeg altid gjort (onsdag efter den søndag man har indtastet sit udbetalingskort). Sådan har det i hvert fald altid været hos mig de sidste to år.  Så tror ikke man kan regne med det de skriver, det er bare en sikkerhed for sidste dato de kan gå ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.