Hvordan ville i bære jer ad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

oki?? den regl har de ikke i min datters... og heller ikke der hvor jeg selv arbejder som pæd. i vs... 

så er der sgu nok ik så meget andet at gøre... end at far og lille manden sidder i venteværelset så han i det mindste er tæt på hvis der er noget... 

hvis ik man vælger at gøre som nogle forældre... at aflevere barnet efter det har fået panodil for så at blive ringet hjem fra job... eller så i ville kunne nå til skanning... men den er jeg BESTEMT ikke tilhænger af

Er der nogen der gør det?.  Langt ude alligevel. 

Udover det, synes jeg egentlig det er en okay regel. Ellers kan det jo være vanskeligt at komme sygdom ordenligt  til livs. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

Kay

Mor11 skriver:

Er der nogen der gør det?.  Langt ude alligevel. 

Udover det, synes jeg egentlig det er en okay regel. Ellers kan det jo være vanskeligt at komme sygdom ordenligt  til livs. 

Altså i princippet kan det ikke bevises... men det er lidt mistænkeligt må vi ved forældre har svært ved at holde barn syg, at barnet er meget træt om morgenen og forældrene siger "i må ringe hvis der er noget" og et par timer efter er der feber... og det sker på nøjagtigt samme måde hver gang... ved der også er lavet undersøgelser af det... og at det er flere forældre end man tror der gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.