Hvordan ville i bære jer ad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Selvom det er rigtig øv kan I så ikke få en ny tid??

Umiddelbart nej, jeg prøvede faktisk i sidste uge fordi det er mega upraktisk at vi skal til Svendborg når vi er naboer til ouh, og også skal føde der. Men der var ingen andre tider at hente inden for de nødvendige uger. De er totalt bookede pga alle helligdagene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

Kay

Mor11 skriver:

Svendborg.. 

Ok det var mere hvis det var så Herlev så skal jeg selv der ud i morgen og kunne godt se efter en lille fyr i lidt tid tror ikke der er meget at gøre... andet end at håbe han bliver frisk og kan komme i dp i morgen

Anmeld

27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

Ok det var mere hvis det var så Herlev så skal jeg selv der ud i morgen og kunne godt se efter en lille fyr i lidt tid tror ikke der er meget at gøre... andet end at håbe han bliver frisk og kan komme i dp i morgen

Det er han desværre ikke. Altså han ville sagtens kunne klare en dag derude, men der er jo regler om 1 feberfri dag inden de kommer tilbage, og det har han ikke helt haft endnu.. 

Anmeld

27. maj 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Mor11 skriver:

Umiddelbart nej, jeg prøvede faktisk i sidste uge fordi det er mega upraktisk at vi skal til Svendborg når vi er naboer til ouh, og også skal føde der. Men der var ingen andre tider at hente inden for de nødvendige uger. De er totalt bookede pga alle helligdagene. 

Ok. Hmm... Den er sku svær så. Er der bare slet ingen naboer eller barnepiger der kan se til jeres dreng imens??

Anmeld

27. maj 2014

EnGodMor

Jeg ville lade faren blive hjemme og passe.

Anmeld

27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Omsorgsgiver skriver:

Ok. Hmm... Den er sku svær så. Er der bare slet ingen naboer eller barnepiger der kan se til jeres dreng imens??

Jeg har én livline jeg prøver at få kontakt med, men hun tager ikke telefonen og skriver ikke tilbage.. Håber jeg hører fra hende i løbet af aftenen 

Ellers er det helt dødt. Alle er på arbejde på det tidspunkt. 

Anmeld

27. maj 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Mor11 skriver:

Jeg har én livline jeg prøver at få kontakt med, men hun tager ikke telefonen og skriver ikke tilbage.. Håber jeg hører fra hende i løbet af aftenen 

Ellers er det helt dødt. Alle er på arbejde på det tidspunkt. 

Ok. Hvis du ikke får fat på hende så er der nok desværre ikke andet at gøre end at lade far blive hjemme med den lille 

Anmeld

27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Omsorgsgiver skriver:

Ok. Hvis du ikke får fat på hende så er der nok desværre ikke andet at gøre end at lade far blive hjemme med den lille 

Nej desværre. 

Anmeld

27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nøøøjjjj, det var heldigt!!  Kom lige i tanke om den eneste studerende omkring os, og så havde hun sgu lige fri til kl 13 i morgen!!!! Shit det er heldigt! Panik afværget. Pyyyyyh

Anmeld

27. maj 2014

Kay

Mor11 skriver:

Det er han desværre ikke. Altså han ville sagtens kunne klare en dag derude, men der er jo regler om 1 feberfri dag inden de kommer tilbage, og det har han ikke helt haft endnu.. 

oki?? den regl har de ikke i min datters... og heller ikke der hvor jeg selv arbejder som pæd. i vs... 

så er der sgu nok ik så meget andet at gøre... end at far og lille manden sidder i venteværelset så han i det mindste er tæt på hvis der er noget... 

hvis ik man vælger at gøre som nogle forældre... at aflevere barnet efter det har fået panodil for så at blive ringet hjem fra job... eller så i ville kunne nå til skanning... men den er jeg BESTEMT ikke tilhænger af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.