Hvordan ville i bære jer ad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
21 svar
10 synes godt om
27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi står og skal til nf i morgen. Og sønnen er self rendt ind i sygdom (lidt feber og snot, men godt humør) og kan derfor ikk komme i dp..... Vi kan heller ikke finde en eneste sjæl med fri i et par timer til at passe ham, så vi er nødt til at tage ham med  

Bryder mig virkelig ikke om det! Én ting er at jeg VED de har regler om max 1 "gæst" ved siden af den gravide for roens/koncentrationens skyld, noget andet er at jeg ikke har lyst til at have ham der hvis vi nu, gud forbyde det, skulle få dårligt nyt  

Han er generelt slet heller ikke informeret om baby endnu, så det hele er lidt kaos. Iiiiiihhh, dårlig timing! 

Far kunne også sidde udenfor døren med sønnen, men det synes jeg også er mærkeligt. Og synd for far, han glæder sig jo til at få beviser på at der er en lille spirrevip + jeg gerne vil have ham ved min side i tilfælde af worst case. 

Hvad ville i gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

Kay

Hvor skal I vil skanning?

Anmeld

27. maj 2014

esioul

Mor11 skriver:

Vi står og skal til nf i morgen. Og sønnen er self rendt ind i sygdom (lidt feber og snot, men godt humør) og kan derfor ikk komme i dp..... Vi kan heller ikke finde en eneste sjæl med fri i et par timer til at passe ham, så vi er nødt til at tage ham med  

Bryder mig virkelig ikke om det! Én ting er at jeg VED de har regler om max 1 "gæst" ved siden af den gravide for roens/koncentrationens skyld, noget andet er at jeg ikke har lyst til at have ham der hvis vi nu, gud forbyde det, skulle få dårligt nyt  

Han er generelt slet heller ikke informeret om baby endnu, så det hele er lidt kaos. Iiiiiihhh, dårlig timing! 

Far kunne også sidde udenfor døren med sønnen, men det synes jeg også er mærkeligt. Og synd for far, han glæder sig jo til at få beviser på at der er en lille spirrevip + jeg gerne vil have ham ved min side i tilfælde af worst case. 

Hvad ville i gøre? 

Altså jeg har den holdning at jeg ikke synes man skal slæbe syge børn med, og udsætte andre for smitte.

Men ved desværre ikke hvad du ellers kan gøre

Anmeld

27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

Hvor skal I vil skanning?

Svendborg.. 

Anmeld

27. maj 2014

Francisca

Mor11 skriver:

Hvad ville i gøre? 

Selvom det nok ikke er det i ønsker. Så må far vel blive hjemme med sønnen og du må tage afsted til scanning.

Anmeld

27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
esioul skriver:

Altså jeg har den holdning at jeg ikke synes man skal slæbe syge børn med, og udsætte andre for smitte.

Men ved desværre ikke hvad du ellers kan gøre

Nej, har jeg heller ikke lyst til. Ikke så meget pga smitte, vi skal trods alt kun være der den tid scanningen tager, og ikke i nærkontakt med nogen andre end os. Det er sgu mere det der med hvis hele verden ramler og han står midt i det og ikke forstår hvad der sker. 

Anmeld

27. maj 2014

LinLin

Børn hører ikke til der - og da slet ikke syge børn.

I min verden er der ikke andre muligheder end at far bliver udenfor med barnet og du tager alene ind til scanning...

Anmeld

27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Francisca skriver:

Selvom det nok ikke er det i ønsker. Så må far vel blive hjemme med sønnen og du må tage afsted til scanning.

Jaa, jeg føler bare ikke jeg kan tage til den scanning uden en eller anden støtte.. Tænk hvis noget er galt. Det holder jeg ganske enkelt ikke til.... Tabte en i nov, og er rædselsslagen for at komme ind og opdage en ma.. 

Anmeld

27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LinLin skriver:

Børn hører ikke til der - og da slet ikke syge børn.

I min verden er der ikke andre muligheder end at far bliver udenfor med barnet og du tager alene ind til scanning...

Nej det er sgu noget pis...

Anmeld

27. maj 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Selvom det er rigtig øv kan I så ikke få en ny tid??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.