hvorfor vide hvad det bli'r??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

Vingummien

Jeg fik det af vide fordi jeg ikke kunne vente  om det blev en lille prins el prinsesse og for at jeg kunne købe hjem til hvad køn det blev, så alt ikke kun var i neutrale farver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Nanna1985

Vi fik det af vide til den første vægtscanning i uge 34, fordi jeg stressede over det.. Vi har en pige i forvejen og jeg ville gerne vide det, så jeg kunne begynde at vaske lyserrødt el. om jeg skulle ud og købe helt nyt tøj forfra..

Vi venter endnu en skøn prinsesse pige og det hele er lige blevet klar til hende ankomst  Glæden er ikk røget, efter vi fik kønnet af vide, jeg synes jeg har knyttet mig mere til hende 

Anmeld

13. august 2009

ChatH

Vi valgte at få af vide hvad det blev fordi vi skulle have to. Men også fordi jeg er så super nysgerrig!!!men med to på vej syntes vi det var rigtig rart at have tjek på tingene inden de kom til verden

Anmeld

13. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Okiar, kan fornemme på alle jeres indlæg at det er ren og skær nysgerrigheden der bære a med jer thihi
men okay så, jeg må indrømme jeg altså også var ved at gå ud a mit gode skind til sidst over ikke at vide at det var Astrid der lå og gemte sig derinde...
men den person i min fam. der havde sværest ved at vende sig til det nu var Astrid og ikk Den mere, var altså min lillebror
Da jeg kom hjem med hende, var hans første spørgsmål: "hvorfor Den så små fingre?" og så kom der et mere: "hvorfor er Den så lille?" -Thihi det var sjovt, men nu er hun bar Bette eller Astrid eller noget helt 3. han er i hvert fald super glad for hende
Men tak for alle indlæggende, syns det ville være lidt sjovt at vide hvad grunden kunne være
Knus en stolt mor -Louise Vous

Anmeld

13. august 2009

3rollinger

Astrids-mor skriver:

hejsa alle.....
jeg elsker at se jeres maver- jer der er gravide.
og kan se mange glæder sig til scanningerne og hvor I kan se hva det bli'r..
men så tænker jeg, hvorfor vil i vide det? -hvorfor ikk få overraskelsen efter 9 mdr??

hovs glemte at sige tillykke til alle maverne
Louise Vous

Jamen, saa kan man jo ligesaa godt spoerge hvorfor ikke faa den efter 4 en halv maaned?

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Vi valgte at få det afvide, så vi kunne forholde os til hvad vi skulle købe.. Svigerforældre havde købt blåt, og kønnet blev scannet til en pige..

Anmeld

13. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Trina skriver:

Jamen, saa kan man jo ligesaa godt spoerge hvorfor ikke faa den efter 4 en halv maaned?

jeg er sikker på det ville ødelægge min spænding hvis jeg vidste det.....
og set i bakspejlet, så havde jeg dælme købt mig fattig i tøj og alt til hende

Anmeld

13. august 2009

3rollinger

Astrids-mor skriver:

jeg er sikker på det ville ødelægge min spænding hvis jeg vidste det.....
og set i bakspejlet, så havde jeg dælme købt mig fattig i tøj og alt til hende

He he, nu har jeg heldigvis ikke et ret veludviklet indkoebsgen.

Men jeg synes ogsaa det var en spaendende overraskelse i uge 20. Og selvfoelgelig en meget praktisk overraskelse, netop forid man kunne forberede sig meget mere.

Og ved foedslen var der jo nok overraskelser ogsaa mht hvordan babyen saa ud, om den var okay osv osv.

Jeg har aldrig proevet andet end at vide det, saa kan ikke sammenligne. Men har ikke fortrudt det nogen af gangene. Synes det er dejlgit at kunne kalde babyen for navn og koen allerede fra 4-5 maaned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.