mor:) skriver:
Jeg tror vi læser det med meget forskellige briller. En depression er ikke ensbetydende med at man ikke kan komme ud med vennerne, en depression kan også gøre du ændre karakter - bliver mere negativ (måske den kommentar) En depression kommer snigende og ikke den dag man har fået diagnosen.
Det er en uheldig kommentar og det kan være den ikke har noget med depressionen at gøre, men skal man smide sit forhold væk for det? Hvorfor mener du et menneske ændrer sig markant i det år? Det sker jo ikke bare for sjovt.
Jeg ved godt at en depression ikke kommer i løbet af natten, men er noget der udvikler sig, hvornår hans er gået hen og blevet en depression er svær at sige
Jeg er godt klar over det ikke behøver at være ensbetydende med at man ikke kan se venner, men at det kan være det.
Det jeg hæfter mig ved, er at han godt kunne se sine venner, men ikke hjælpe til der hjemme.
Godt kunne passe et arbejde, men brugte det som undskyldning til ikke at skulle hjælpe til der hjemme
Jeg går ikke ind for at man ikke skal kæmpe for et forhold, men som sagt ser vi forskelligt på hvornår han har fået denne depression, ja han begyndte at ændre sig, men det kan jo lige så godt være fordi han var ved at blive far, det jo ikke til at vide, hvordan det hænger sammen.
Menneske ændre sig også, ikke kun når de for en depression, man kan ændre sig af mange årsager, hvilket vi ikke kender alle detaljer i denne sag til at kunne bedømme, efter min mening
Anmeld