Men forstoppelse får man jo også af at leve usundt - eller det bliver i hvert fald stensikkert forværret.
Så i stedet for at spise usundt og drikke cola for at mindske forstoppelse - hvad så med at droppe colaen og spise sundt i stedet? Jeg lover dig at du vil få en bedre fordøjelse hvis du begynder at spise mindre sukker og stivelse og mere grønt/flere fibre.
nej for jeg får endda recept på noget medicin mod forstoppelse men da det koster en bondegård hver mdr vis jeg skulle tage det hver dag vil det koste en 2000 kr..
og vi er begge på lav kh så det er overhoved ikke muligt ... og ved colaen ikke er sund.. men det gør mange gode ting.. men lavet nu også tråden for at se hvad andre folk s vaner var ..
og har en sygdom som kræver jeg spiser en del kuldhydrat og sukker så skal havde det hver dag!
spiser rigtig fiberigt,, havregryn eller grød hverdag.. grovbrød til frokost.. altid fuldkorns pasta.. og hvidt brød meget meget sjælendt.. elsker nødder men får jeg kun i weekenden da det forstopper mere..
Anmeld