dårlig vaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Min kæreste og jeg er lidt for gode til at spise noget slik eller chokolade når den lille er puttet. Det skal bare snart stoppe, men det siger vi jo hver dag?

jeg tænkte lige ift. dine toiletbesøg - kam det ikke være den usunde kost der giver dig forstoppelse? 

hehe det kender vi alt for godt.. dog ikke det med barnet er puttet ( ingen børn endnu)

nej har altid døjet med det siden jeg blev født  

jeg er fortidlig født og lægerne mener det er pga min tarme ikke var modnet nok.. spiser varieret og fuldkorn.. og får masser af væske ^^^cola^^^ vand og mælk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

stjernehimmel

Mor11 skriver:

Jeg bider negle  Det er så klamt og grimt men seriøst svært at holde op med! Jeg har været stoppet et par gange ifb med ferier, men så snart jeg kommer på arbejde og knækker/flækker en negl, så er den gal igen. Pisse irriterende.

af mad osv har jrg ikke en decideret vane, men er god til at falde i lækkersulten-fælden om aftenen, men ikke hver aften. 

Min bror på 11 år bider tå-negle....  super dårlig vane... og en mærkelig vane 

Anmeld

25. maj 2014

Karina84

Jeg spiser ALT for meget sukker, og jeg er ret sikker paa at jeg er afhængig.

Saa Go' aften DK her den anden aften, hvor de havde fokus paa det og en kvinde havde lagt hendes kost om, netop fordi hun var afhængig.

Der er rigtig meget sukker i mange madvarer, mange flere end man altid lige kan gennemskue. Og jeg vil ikke skære alt væk, men det kunne være rigtig fedt, hvis man bare kunne skære noget af det væk. 

Noget af det er jo simpelt nok, men det kunne være sjovt at se den kostplan hun skulle følge, bare for at blive inspireret 

Anmeld

25. maj 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg er simpelhen en kæmpe torsk

jeg var holdt op med at drikke cola (pepsi max)