dårlig vaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Min kæreste og jeg er lidt for gode til at spise noget slik eller chokolade når den lille er puttet. Det skal bare snart stoppe, men det siger vi jo hver dag?

jeg tænkte lige ift. dine toiletbesøg - kam det ikke være den usunde kost der giver dig forstoppelse? 

hehe det kender vi alt for godt.. dog ikke det med barnet er puttet ( ingen børn endnu)

nej har altid døjet med det siden jeg blev født  

jeg er fortidlig født og lægerne mener det er pga min tarme ikke var modnet nok.. spiser varieret og fuldkorn.. og får masser af væske ^^^cola^^^ vand og mælk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

stjernehimmel

Mor11 skriver:

Jeg bider negle  Det er så klamt og grimt men seriøst svært at holde op med! Jeg har været stoppet et par gange ifb med ferier, men så snart jeg kommer på arbejde og knækker/flækker en negl, så er den gal igen. Pisse irriterende.

af mad osv har jrg ikke en decideret vane, men er god til at falde i lækkersulten-fælden om aftenen, men ikke hver aften. 

Min bror på 11 år bider tå-negle....  super dårlig vane... og en mærkelig vane 

Anmeld

25. maj 2014

Karina84

Jeg spiser ALT for meget sukker, og jeg er ret sikker paa at jeg er afhængig.

Saa Go' aften DK her den anden aften, hvor de havde fokus paa det og en kvinde havde lagt hendes kost om, netop fordi hun var afhængig.

Der er rigtig meget sukker i mange madvarer, mange flere end man altid lige kan gennemskue. Og jeg vil ikke skære alt væk, men det kunne være rigtig fedt, hvis man bare kunne skære noget af det væk. 

Noget af det er jo simpelt nok, men det kunne være sjovt at se den kostplan hun skulle følge, bare for at blive inspireret 

Anmeld

25. maj 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg er simpelhen en kæmpe torsk

jeg var holdt op med at drikke cola (pepsi max)

jeg har i et halv år fået et forbrug på 2-3 liter om dagen..

og det var det der gav mig energi og styrke til hele dagen.. holdte så for 2 mdr siden.. men faldt i sidste uge og tør ikke stoppe nu.. da sidst var jeg mega syg i en helt uge.. så på fredag må jeg se om jeg kan stoppe igen..

problemet er bare at jeg føler det er okay at drikke det

jeg får energi

bliver gladere

jeg kan komme på toilet oftere ind hver 3 uge

jeg har mindre lyst til søde ting

ulemper

dyrt

usundt

man får dårlige tænder

...

jeg lider af kronisk forstoppelse ..

men når jeg drikker cola går der kun et par dage imellem besøgene.. 

dumme dårlige vaner..

hviken dårlig vane har du ? passer nogle af dem ikke på dig så skriv det i kommentar.. spænde og se hvad folk kommer op med.. 

da jeg ofte synes i alle herinde virker tynde.. lækre og sunde

...

vi lever desværre ikke sundt herhjemme og kan faktisk ikke passe mit tøj mere pga vægtøgning.. og kan ikke skylde skylden på graviditet for har aldrig været gravid 

Min værste last er flødeboller  Jeg kunne spise dem morgen, middag og aften hvis vi har dem i huset. 

Monica 

Anmeld

25. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
stjernehimmel skriver:

Min bror på 11 år bider tå-negle....  super dårlig vane... og en mærkelig vane 

Iiiiiih, endnu værre 

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Min værste last er flødeboller  Jeg kunne spise dem morgen, middag og aften hvis vi har dem i huset. 

Monica 

flødeboller er nok det eneste jeg ikke kan spise så meget af.. to er rigelig.. men chips is og kage osv kan jeg køre derud af uden stop 

Anmeld

25. maj 2014

stjernehimmel

Mor11 skriver:

Iiiiiih, endnu værre 

Ja......

Og det gør det blot endnu værre at han absolut ikke er glad for vand ;-)

har snuppet min datter i det en enkelt gang efter hun har set ham hygge sig og gumle løs 

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Ja......

Og det gør det blot endnu værre at han absolut ikke er glad for vand ;-)

har snuppet min datter i det en enkelt gang efter hun har set ham hygge sig og gumle løs 

kærsten bider også negle.. forstår ikke i kan jeg synes det er ulækkert hehe men er også meget sart omrking sådan noget 

Anmeld

25. maj 2014

Mitlivsommooor

Min dårlige vane må være, at jeg har en svaghed over for søde sager.

Anmeld

25. maj 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Jeg er simpelhen en kæmpe torsk

jeg var holdt op med at drikke cola (pepsi max)

jeg har i et halv år fået et forbrug på 2-3 liter om dagen..

og det var det der gav mig energi og styrke til hele dagen.. holdte så for 2 mdr siden.. men faldt i sidste uge og tør ikke stoppe nu.. da sidst var jeg mega syg i en helt uge.. så på fredag må jeg se om jeg kan stoppe igen..

problemet er bare at jeg føler det er okay at drikke det

jeg får energi

bliver gladere

jeg kan komme på toilet oftere ind hver 3 uge

jeg har mindre lyst til søde ting

ulemper

dyrt

usundt

man får dårlige tænder

...

jeg lider af kronisk forstoppelse ..

men når jeg drikker cola går der kun et par dage imellem besøgene.. 

dumme dårlige vaner..

hviken dårlig vane har du ? passer nogle af dem ikke på dig så skriv det i kommentar.. spænde og se hvad folk kommer op med.. 

da jeg ofte synes i alle herinde virker tynde.. lækre og sunde

...

vi lever desværre ikke sundt herhjemme og kan faktisk ikke passe mit tøj mere pga vægtøgning.. og kan ikke skylde skylden på graviditet for har aldrig været gravid 

Jeg har stemt blankt, da jeg ikke gør nogle af de oplistede ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.