dårlig vaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: din dårlige vane

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.460 visninger
40 svar
10 synes godt om
25. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg er simpelhen en kæmpe torsk

jeg var holdt op med at drikke cola (pepsi max)

jeg har i et halv år fået et forbrug på 2-3 liter om dagen..

og det var det der gav mig energi og styrke til hele dagen.. holdte så for 2 mdr siden.. men faldt i sidste uge og tør ikke stoppe nu.. da sidst var jeg mega syg i en helt uge.. så på fredag må jeg se om jeg kan stoppe igen..

problemet er bare at jeg føler det er okay at drikke det

jeg får energi

bliver gladere

jeg kan komme på toilet oftere ind hver 3 uge

jeg har mindre lyst til søde ting

ulemper

dyrt

usundt

man får dårlige tænder

...

jeg lider af kronisk forstoppelse ..

men når jeg drikker cola går der kun et par dage imellem besøgene.. 

dumme dårlige vaner..

hviken dårlig vane har du ? passer nogle af dem ikke på dig så skriv det i kommentar.. spænde og se hvad folk kommer op med.. 

da jeg ofte synes i alle herinde virker tynde.. lækre og sunde

...

vi lever desværre ikke sundt herhjemme og kan faktisk ikke passe mit tøj mere pga vægtøgning.. og kan ikke skylde skylden på graviditet for har aldrig været gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Masig

Anonym skriver:

og det var det der gav mig energi og styrke til hele dagen.. holdte så for 2 mdr siden.. men faldt i sidste uge og tør ikke stoppe nu.. da sidst var jeg mega syg i en helt uge.. så på fredag må jeg se om jeg kan stoppe igen..

jeg får energi

bliver gladere

ulemper

dyrt

usundt

man får dårlige tænder

...

dumme dårlige vaner..

hviken dårlig vane har du ? passer nogle af dem ikke på dig så skriv det i kommentar.. spænde og se hvad folk kommer op med.. 

...

vi lever desværre ikke sundt herhjemme og kan faktisk ikke passe mit tøj mere pga vægtøgning.. og kan ikke skylde skylden på graviditet for har aldrig været gravid 

Jeg har en dårlig vane med søde sager.... Jeg har så svært ved at holde mig fra dem, især kage.... Spiser det ikke hver dag, men kunne sagtens 

Anmeld

25. maj 2014

Sandratoft

Jeg spiser søde sager hver dag

Anmeld

25. maj 2014

B&J

ved ikke om det er en dårlig vane men jeg tygger tyggegummi hver dag og ellers ja så mangler jeg det

Anmeld

25. maj 2014

Bertris

Spiser generelt virkelig usundt, og ofte søde sager! 
Cola bliver der også helst indtaget hver dag ... 
Men det skal laves om!  

Anmeld

25. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

jeg får energi

bliver gladere

ulemper

dyrt

usundt

man får dårlige tænder

...

dumme dårlige vaner..

...

Jeg tror mest grunden til din afføring er pga sødestofferne i cola'en da de kan virke afførende og i større mængder give diarré

Jeg er kaffe afhængig...

hvis jeg ikke får min kaffe om morgenen inden klokken 10 begynder jeg at blive rigtig dårlig...

kvalme, hovedpine, svært ved at fokusere, aggressiv i min adfærd og har svært ved at holde følelserne i skak...

Dette kan vare i op til 3 dage efter selvom jeg får kaffe senere samme dag og de efterfølgende dage...

Og det er ikke pga koffein da det ikke hjælper noget med f.eks. Coca-cola som også har koffein eller diverse slags the der også har det...

bruger hverken sukker eller andet i min kaffe så har intet der kan holde bivirkningerne væk hvis vi står i en situation hvor jeg ikke kan få kaffe....

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

tak for jeres svar.. ved ikke hvorfor jeg er ano.. tablet driller lidt 

Anmeld

25. maj 2014

Mami

Jeg hader vand, så jeg drikker altid noget der smager af noget, saftevand, juice, kakao, citron vand eller lign. 

Dårlig vane.. 

Anmeld

25. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

jeg får energi

bliver gladere

ulemper

dyrt

usundt

man får dårlige tænder

...

dumme dårlige vaner..

...

Min kæreste og jeg er lidt for gode til at spise noget slik eller chokolade når den lille er puttet. Det skal bare snart stoppe, men det siger vi jo hver dag?

jeg tænkte lige ift. dine toiletbesøg - kam det ikke være den usunde kost der giver dig forstoppelse? 

Anmeld

25. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg bider negle  Det er så klamt og grimt men seriøst svært at holde op med! Jeg har været stoppet et par gange ifb med ferier, men så snart jeg kommer på arbejde og knækker/flækker en negl, så er den gal igen. Pisse irriterende.

af mad osv har jrg ikke en decideret vane, men er god til at falde i lækkersulten-fælden om aftenen, men ikke hver aften. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.