Jeg ville have gjort præcis som du har gjort og har også gjort det ..
Prøver da også og handle inden hun er blevet hentet, men det kan bare ikke altid lade sig gøre og Lærke vil faktisk også gerne med ud og handle..
Men vores unger ved jo så ude mærket godt hvor vores grænser går og alligevel tester de os..
her hjemme tester Lærke os i stor stil i tiden..
det hele startede da hun blev store søster for 8 uger siden og det er selvfølgelig helt narturligt at hun reagere..
men men men hun trækker bare så lige grænsen ekstra langt lige nu..
hun kom af med nat sutten for 4 uger siden.. og siden da har nat putning været rent helvede..
Hun fik endda en stor gave og massere ros, da hun smed natsutten...
Hun spørger ikke efter den.. Men hun skriger og jeg mener virkelig skriger og græder helt hysterisk hver aften når hun skal puttes.. hun er kommet frem til ar hun ikke skal sove .. hun kan ikke sove siger hun og dte er selvom hun er sejlende træt..
Vi prøver hver aften og være meget meget pædagosik korretkt, men det ender lige pt med hver aften at vi må hæve stemmen rigtig meget og fortælle hende at det er os der bestemmer og ikke hende..
Det er pisse hårdt og ved da godt at det alt sammen er en reaktion på at hun er blevet storesøster.. Men hun skal jo forsat vide hvor grænsen går og hvem der bestemmer..
Jeg hader det som pesten, men igen hun skal jo vide hvem der bestemmer og at det ikke hjælper noget det cirkus hun stiller op hver aften...
Pia..
Anmeld