Eva skriver:
Mine har også altid været med helt fra starten og når de ville har de selv gået rundt...de skule ikke gå med mig i hånden eller sidde i vognen.
Så nu handler jeg ind med tre unger der selv går rundt og kikker lidt, hjælper med at handle osv...og de går aldrig væk fra mig og jeg har vitterlig aldrig haft unger der har skreget eller været helt ude af den i en butik...men måske jeg bare har været heldig lige på det område...men mine unger skal med og de hentes nu også som det første når jeg har fri...smiler
Knus Eva..
Det har også altid været det første jeg har gjort .. Hentet unger når jeg har fri

Tror jeg ville føle mig skyldig i et el andet hvis ikke jeg gjorde (nok bare mig)

Har altid haft dem med overalt også i super marked ,, De har heller aldrig skreget og skabt sig , ved ikke helt hvorfor for ind i mellem har de fået lov til at få en lille ting

Men ikke hver gang .. Ha i dag har jeg været i babysam med min 16 årige datter ,, Hun tiggede at glas babymos som hun huskede smagte så godt

Jeg tænkte self. skal hun have babymos og hun åd det med største velbehag .. hi hi
Anmeld