vinter fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2014

Kay

Swann skriver:

Hvis ikke jeg var indlagt, så havde jeg sendt dig en million billeder fra vores vinter bryllup
Vinter tema er simpelthen det smukkeste!

Når du får overskud til den må du gerne der er jo god tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

Misscbn

Kay skriver:

Ja... vi venter jo en lille en til oktober og påtænker at holde navngivning i januar... Elnas navngivning blev holdt i oktober med efterårs pynt, kastanjer og visneblade osv.

Vi tænker så at det skal være vintertema i borddækning... og også i desserten... så ja har i nogle gode ideer til vinter tema? Og dessert? Jeg tænker selvfølgelig en stor kage og hjemmelavede marcipan snebolde  men andre gode ideer?

Jeg holdte dåb i feb og der var sne, jeg havde en lyseblå kage med pengviner og en iglo

desuden havde jeg sølv, isblå og hvid i tema men har desværre ikke billeder da min pc er brændt sammen

Anmeld

21. maj 2014

Kay

blankholm skriver:

Jeg holdte dåb i feb og der var sne, jeg havde en lyseblå kage med pengviner og en iglo

desuden havde jeg sølv, isblå og hvid i tema men har desværre ikke billeder da min pc er brændt sammen

øv hvor ærgeligt  

Anmeld

24. maj 2014

BabyMus

Ja... vi venter jo en lille en til oktober og påtænker at holde navngivning i januar... Elnas navngivning blev holdt i oktober med efterårs pynt, kastanjer og visneblade osv.

Vi tænker så at det skal være vintertema i borddækning... og også i desserten... så ja har i nogle gode ideer til vinter tema? Og dessert? Jeg tænker selvfølgelig en stor kage og hjemmelavede marcipan snebolde  men andre gode ideer?

Ej jeg faldt lige over dem her og tænkte straks på din vinterfest.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152059649624205&set=a.393641344204.169445.27476514204&type=1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2014

Kay

BabyMus skriver:

Ej jeg faldt lige over dem her og tænkte straks på din vinterfest.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152059649624205&set=a.393641344204.169445.27476514204&type=1

Ej hvor er de bare fede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.