vinter fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2014

Pikku Myy

Kay skriver:

nååår ja... det var en god ide... det er jo med at gøre det vinter agtigt og ikke julet 

I kunne også lave hjemmelavede snekugler. De kunne bruges som bordkort, som man så kunne tage med hjem til minde ...

Jeg tror ikke det bliver rigtig julet hvis I undgår rød og grøn ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

BabyMus

Åhh ja, pingviner kunne man også bruge! Happy Feet tema.

Anmeld

20. maj 2014

Kay

BabyMus skriver:

Åhh ja, helt klart sne og frost tema. Hvide og isblå/turkise farver - som jeg for øvrigt sagtens synes man kan bruge til en pige! Snefnug, snemænd og endnu bedre Disneys Frost, storesøster hedder Elna - Prinsesse Elsa (næsten det samme) og så hendes lillesøster! Det kunne da være fint.  Og ja de snefnug af rørperler er så fine altså.  De der flotte bordløbere enten i hvid eller blå, flotte hvide blomster.

DIY til snefnug: http://pyntemyntheogmor.blogspot.dk/2012/12/kreativ-julekalender-for-brn-10.html

har tænkt meget på blomster om hvilke det skulle være... tænker også hvid... men hvilke??

Anmeld

20. maj 2014

Kay

frkdemuth skriver:

Nåh... Ku se der ikke var mange der er kommet med nogle ideer til dig så jeg kiggede lige mine kreative gemmer igennem og fandt lidt til dig.... Kommer jo an på hvor kreativ du selv er.... Jeg er meget kreativ og skal osse lave mange ting til vores kommende søns barnedåb......

Noter til nogle a billederne:

Den lille vat pinds kanin tog jeg med da du jo kan lave den til en snemand/baby... Købe små plastik sutter sundt om halsen på den bruge en lille strømpe som hat... osv....

Dem jeg har smidt op med plastik ske hovederne er super fine som lysestager eller vaser.... Og oki nemme at lave.... den der står på blå og sort ternet dug har jeg selv lavet... Dog er plastik skeer lidt dyre... men man kan være heldig at finde nogen billigt....

Den store foldede sneblomst ting er osse nemme at lave... Har selv lavet et par stykker... men dog i jule farver....Men find noget vinter papir at lave dem i....

Sne fnugene og semanden er lavet på en måde som hedder quirling (staves!?) men dem jeg har smidt op har jeg osse selv lavet... Og ku osse godt lave pingvinerne på den måde...og osse evt gi dem en sut om halsen eller noget

En kage kunne laves som lagkage klædt med marcipan eller fondant og så lave en baby på en kælk som pynt.... Evt lave lagkagebundene blå så det har en hvis "kold vinter" effekt...

Eller små cupcakes i søde vinter forme... og så med snefnug eller stjerner lavet i marcipan/fondant evt med barnets navn sat i toppingen på cupcaken...

Ku være jeg kunne finde på mere hvis jeg lige fik tid til det.... Men håber det ga bare lidt mere inspiration...

Og mangler du hjælp til udførsel ka jeg evt hjælpe mod en lille betaling eller noget....

super fede ideer og lige sådan nogle gør det selv ideer jeg var ude efter... 

elsker at kunne lave ting selv og er ret krea hvis jeg lige får ideerne 

Anmeld

20. maj 2014

Kay

Pikku Myy skriver:

I kunne også lave hjemmelavede snekugler. De kunne bruges som bordkort, som man så kunne tage med hjem til minde ...

Jeg tror ikke det bliver rigtig julet hvis I undgår rød og grøn ...

nej tænker også rød, grøn og guld er ude af billed så går det nok  

Anmeld

20. maj 2014

Kay

BabyMus skriver:

Åhh ja, pingviner kunne man også bruge! Happy Feet tema.

ja... pingviner er noget så søde  

Anmeld

20. maj 2014

BabyMus

Kay skriver:

har tænkt meget på blomster om hvilke det skulle være... tænker også hvid... men hvilke??

Hvis det var mig, så ville jeg vælge hvid hortensia. Elsker hortensia.  (men om den lige har dem i januar kan jeg så ikke huske, desværre.)

Anmeld

20. maj 2014

BabyMus

Kay skriver:

ja... pingviner er noget så søde  

Jaa meget! Jeg havde faktisk polar-tema på mit juletræ sidste jul. Hvid, sølv og turkis. Havde købt pingvin ting og kugler med pingviner, sæler og en isbjørn og så nogle flere kugler i de farver og de der guilandeting eller hvad det hedder, til at vikle hele vejen rundt om. Det var sååå fint.

Anmeld

20. maj 2014

frkdemuth

Kay skriver:

super fede ideer og lige sådan nogle gør det selv ideer jeg var ude efter... 

elsker at kunne lave ting selv og er ret krea hvis jeg lige får ideerne 

Jamen er bare glad for at ku hjælpe.... Håber at se billeder a det du får lavet til den tid!

Anmeld

21. maj 2014

Swann

Hvis ikke jeg var indlagt, så havde jeg sendt dig en million billeder fra vores vinter bryllup
Vinter tema er simpelthen det smukkeste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.