Er det gratis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2014

nielsen80

Anonym skriver:

Ja men som en tidligere har skrevet, er det ikke kun hvis man ingen børn har?

Det er det for barnløshed - der er der kun hjælp at hente økonomisk til det første fælles barn......men om det er det samme for refertilisering, det skal jeg ikke kunne sige. Men tror det ikke.

Tjek med en fertilitetsklinik eller sygehus i dit område, de vil kunne rådgive.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

LMX

Omvendt så bliver der jo ikke født nok børn i DK så hurra for at I ønsker Nr 4. Synes ikke det er så vigtigt om det koster eller ej.

Håber det lykkedes for jer. 

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Det er det for barnløshed - der er der kun hjælp at hente økonomisk til det første fælles barn......men om det er det samme for refertilisering, det skal jeg ikke kunne sige. Men tror det ikke.

Tjek med en fertilitetsklinik eller sygehus i dit område, de vil kunne rådgive.

Jeg ringer til dem imorgen

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Omvendt så bliver der jo ikke født nok børn i DK så hurra for at I ønsker Nr 4. Synes ikke det er så vigtigt om det koster eller ej.

Håber det lykkedes for jer. 

Nej vi vil skam også gerne betale for det. Men håber bare ikke det bliver 40-50.000

Anmeld

19. maj 2014

Muffin_girl

GUSO skriver:

Kan godt være jeg bliver upopulær nu, men jeg håber da på en måde ikke det er gratis hvis man selv har valgt at blive steriliseret, tænker at det kan give store unødige samfundsudgifter hvis man bare kunne vælge til og fra uden nogen konsekvenser hvis man er ufrivillig infertil er det selvfølgelig en anden sag..

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.