Er det gratis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg mener det er gratis, men at ventetiden er laaaaang. Og derfor vælger en del at betale selv. Derudover er succesraten desværre ikke så god hvad jeg har forstået

Efter hvad jeg har læst mig til er der gode chancer for at det skulle lykkes i og med vi ikke er så gamle (24 og 31) og så at han ikke har været steriliseret så længe. Så skulle der vist være omkring 50 % chance. Har hørt om mange hvor det er lykkedes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

Tranebaer

Artiklen du henviser til omhandler et lovforslag. Om det er vedtaget ved jeg ikke. Held og lykke

Anmeld

19. maj 2014

Carina:-)

Chancen for succes er ikke så stor,så jeg ville henvende mig til en ferilitetsklinik og hore om de ikke kan hjælpe jer 

Anmeld

19. maj 2014

GUSO

Kan godt være jeg bliver upopulær nu, men jeg håber da på en måde ikke det er gratis hvis man selv har valgt at blive steriliseret, tænker at det kan give store unødige samfundsudgifter hvis man bare kunne vælge til og fra uden nogen konsekvenser hvis man er ufrivillig infertil er det selvfølgelig en anden sag..

Anmeld

19. maj 2014

Diana2013

GUSO skriver:

Kan godt være jeg bliver upopulær nu, men jeg håber da på en måde ikke det er gratis hvis man selv har valgt at blive steriliseret, tænker at det kan give store unødige samfundsudgifter hvis man bare kunne vælge til og fra uden nogen konsekvenser hvis man er ufrivillig infertil er det selvfølgelig en anden sag..

Helt enig

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Jeg er fuldstændig enig med dig! Også derfor jeg ville blive utrolig overrasket hvis det var gratis for i min verden ville det heller ikke give mening
Vi er selvfølgelige villige til at betale for det. Afhængig af prisen. Hvis det kommer til at koste 30-40-50.000 at skulle have barn nummer 4 må vi nok vinke farvel til den drøm... Simpelthen fordi det ville tage os ekstremt lang tid at få sparet så mange penge sammen.. Der snakker vi flere år.. Og det ville vi være kede af..

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Chancen for succes er ikke så stor,så jeg ville henvende mig til en ferilitetsklinik og hore om de ikke kan hjælpe jer 

problemet er bare at det nok kommer til at koste 40.000 plus minus.. Og så mange penge kan vi ikke skaffe i nær fremtid.. Der vil nok gå et par år før det ville kunne lade sig gøre..

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Artiklen du henviser til omhandler et lovforslag. Om det er vedtaget ved jeg ikke. Held og lykke

Mange tak

Anmeld

19. maj 2014

nielsen80

Er ret sikker på det er gratis...prøv evt at se dette fra OUH.

http://www.ouh.dk/wm376140

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Er ret sikker på det er gratis...prøv evt at se dette fra OUH.

http://www.ouh.dk/wm376140

Ja men som en tidligere har skrevet, er det ikke kun hvis man ingen børn har?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.