Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej folkens Manden og jeg vil gerne have barn nummer 4. Han blev steriliseret for 3 år siden så han skal have en refertilisation. Efter hvad jeg kan google mig frem til blev det gratis at få lavet sådan et indgreb i 2012.Er der nogen der ved om det stadig e gratis?Knus
Hej folkens Manden og jeg vil gerne have barn nummer 4. Han blev steriliseret for 3 år siden så han skal have en refertilisation. Efter hvad jeg kan google mig frem til blev det gratis at få lavet sådan et indgreb i 2012.Er der nogen der ved om det stadig e gratis?Knus
Mom skriver: Jeg er ret sikker på, at det ikke er gratis at få lavet det om, når man først er blevet steriliseret. Men prøv at tjekke diverse ferrilitetsklinnerkers hjemmeside ud
Jeg er ret sikker på, at det ikke er gratis at få lavet det om, når man først er blevet steriliseret. Men prøv at tjekke diverse ferrilitetsklinnerkers hjemmeside ud
kender nogle der selv betalte for et år siden.
Men om det var fordi de ville undgå ventetid ved jeg desværre ikke.
esioul skriver: kender nogle der selv betalte for et år siden. Men om det var fordi de ville undgå ventetid ved jeg desværre ikke.
Anonym skriver: Så er der nok blevet lavet betaling på igen. Må prøve at ringe til sygehuset imorgen
Så er der nok blevet lavet betaling på igen. Må prøve at ringe til sygehuset imorgen
Mener det var mellem 10 og 15.000 de gav, men desværre var det ikke vellykket.
Mom skriver: Men I er jo ikke barnløse, så tror I må påregne at skulle betale selv, da det må gå under fertilitetsbehandling, og det er så vidt jeg har forstået kun gratis ved barn nr. 1..?
Men I er jo ikke barnløse, så tror I må påregne at skulle betale selv, da det må gå under fertilitetsbehandling, og det er så vidt jeg har forstået kun gratis ved barn nr. 1..?
esioul skriver: Mener det var mellem 10 og 15.000 de gav, men desværre var det ikke vellykket.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128