Er det gratis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.859 visninger
24 svar
17 synes godt om
19. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej folkens

Manden og jeg vil gerne have barn nummer 4. Han blev steriliseret for 3 år siden så han skal have en refertilisation. Efter hvad jeg kan google mig frem til blev det gratis at få lavet sådan et indgreb i 2012.
Er der nogen der ved om det stadig e gratis?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej folkens

Manden og jeg vil gerne have barn nummer 4. Han blev steriliseret for 3 år siden så han skal have en refertilisation. Efter hvad jeg kan google mig frem til blev det gratis at få lavet sådan et indgreb i 2012.

Knus

Jeg er ret sikker på, at det ikke er gratis at få lavet det om, når man
først er blevet steriliseret. Men prøv at tjekke diverse ferrilitetsklinnerkers hjemmeside ud

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg er ret sikker på, at det ikke er gratis at få lavet det om, når man
først er blevet steriliseret. Men prøv at tjekke diverse ferrilitetsklinnerkers hjemmeside ud

Jamen der koster det godt nok. Men kunne bare se at der i 2012 blev ved taget at der ikke er egenbetaling på det mere. Men om det er lavet om skal jeg ikke kunne sige. Det var her jeg læste det:

http://www.bt.dk/danmark/regeringen-fjerner-betali ng-for-barnloese-1

Anmeld

19. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej folkens

Knus

kender nogle der selv betalte for et år siden.

Men om det var fordi de ville undgå ventetid ved jeg desværre ikke.

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

kender nogle der selv betalte for et år siden.

Men om det var fordi de ville undgå ventetid ved jeg desværre ikke.

Så er der nok blevet lavet betaling på igen. Må prøve at ringe til sygehuset imorgen

Anmeld

19. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Men I er jo ikke barnløse, så tror I må påregne at skulle betale selv, da det må gå under fertilitetsbehandling, og det er så vidt jeg har forstået kun gratis ved barn nr. 1..?

Anmeld

19. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Så er der nok blevet lavet betaling på igen. Må prøve at ringe til sygehuset imorgen

Mener det var mellem 10 og 15.000 de gav, men desværre var det ikke vellykket.

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Men I er jo ikke barnløse, så tror I må påregne at skulle betale selv, da det må gå under fertilitetsbehandling, og det er så vidt jeg har forstået kun gratis ved barn nr. 1..?

Det kan nemt tænkes

Må prøve at ringe til thy-mors sygehus imorgen og høre hvad de siger

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Mener det var mellem 10 og 15.000 de gav, men desværre var det ikke vellykket.

okay, det var da træls for dem. Synes at have læst et sted at på sygehus Thy-Mors kostede det omkring 6000. Men er LANGT fra sikker.. Har læst så meget rundt på nettet jeg er blevet helt forvirret

Anmeld

19. maj 2014

lineog4

Jeg mener det er gratis, men at ventetiden er laaaaang. Og derfor vælger en del at betale selv. Derudover er succesraten desværre ikke så god hvad jeg har forstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.