Kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

LotteGabriella

dorthemus skriver:

NEJ NEJ NEJJJJ

ja det er total nedern

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Det lyder frækt...Ha Ha Ha

Ja okay Men ikek liiige til den ende

Anmeld

12. august 2009

tascia

Er ret sikker på det skyldes væske, når man siger man går en str. op! og så kan det også have noget med vægten at gøre

jeg lignede en spærreballon og havde taget vildt mange kg på!

resultat blev at jeg er blevet en smule pladtfodet, da ALT gir sig jo under en graviditet, ikke kun i bækkenen, nej også i fødderne, og pga. den store belastning jeg har udsat min krop for, er jeg sku blevet presset lidt længere ned i skidtet. det fik jeg konstanteret 1 år efter af en otopæd som i øvrigt kunne oplyse mig at jeg STADIG havde væske i fødderne (og det kunne jeg ikke selv se)

//Natascia

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

tascia skriver:

Er ret sikker på det skyldes væske, når man siger man går en str. op! og så kan det også have noget med vægten at gøre

jeg lignede en spærreballon og havde taget vildt mange kg på!

resultat blev at jeg er blevet en smule pladtfodet, da ALT gir sig jo under en graviditet, ikke kun i bækkenen, nej også i fødderne, og pga. den store belastning jeg har udsat min krop for, er jeg sku blevet presset lidt længere ned i skidtet. det fik jeg konstanteret 1 år efter af en otopæd som i øvrigt kunne oplyse mig at jeg STADIG havde væske i fødderne (og det kunne jeg ikke selv se)

//Natascia

Ja en graviditet er selvfølgelig en hård belastning for kroppen...men øv altså

Anmeld

12. august 2009

VB

Man kan få større fødder, fordi man belaster fødderne med den ekstra vægt under graviditeten og dermed bliver mere platfodet - det er ikke fordi fødderne som sådan vokser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.