Kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. august 2009

dorthemus

Jeg har hørt, at man går en skostørrelse op efter en graviditet...er det virkeligt rigtigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Jeg har hørt, at man går en skostørrelse op efter en graviditet...er det virkeligt rigtigt??

Aiiii... moster

Nogen får helt vildt meget vand i kroppen også får de store fødder under graviditen, men jeg har aldrig hørt at man får større fødder efter? hehe...

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Aiiii... moster

Nogen får helt vildt meget vand i kroppen også får de store fødder under graviditen, men jeg har aldrig hørt at man får større fødder efter? hehe...

Pyha...he he  Jamen hvad ved jeg?? Blev bare lige pludselig nervøs for alle mine sko

Anmeld

12. august 2009

Tynen

Det kan man vist godt..

Synes (Men er ikke sikker) at have læst at den forøgede vægt kan gøre fødderne bredere?!
Ved dog ikke om det passer

Anmeld

12. august 2009

SaNiNa

Ja det passer ikke på mig jeg er gået 2 str. ned i tøj og kan stadig passe alle mine sko.

Så tror det variere meget fra person til person

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Pyha...he he  Jamen hvad ved jeg?? Blev bare lige pludselig nervøs for alle mine sko

Så må du købe sådan en udblokke-fidus, hvis det skulle ske for dig

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Så må du købe sådan en udblokke-fidus, hvis det skulle ske for dig

Det lyder frækt...Ha Ha Ha

Anmeld

12. august 2009

Honningblomst

Ja, det er der en del der gør..jeg er gået ½-1 nummer ned, men det er nok fordi jeg ikke er fed mere...
Knus.

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Tynen skriver:

Det kan man vist godt..

Synes (Men er ikke sikker) at have læst at den forøgede vægt kan gøre fødderne bredere?!
Ved dog ikke om det passer

Hmmm øv!...synes sgu da jeg har brede fødder i forvejen...får jeg så nogle ordentlige pramme??  Nå vi får se...

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Eva skriver:

Ja, det er der en del der gør..jeg er gået ½-1 nummer ned, men det er nok fordi jeg ikke er fed mere...
Knus.

Ja det er så en anden ting jeg er mega "spændt" på....min vægt!! Mit evige smertenspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.