Kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

Honningblomst

dorthemus skriver:

Ja det er så en anden ting jeg er mega "spændt" på....min vægt!! Mit evige smertenspunkt

Jeg tog ret meget på, men det var sgu min egen skyld-smiler- og faktisk tog jeg så endnu mere på af at amme...så da mine unger var ½ år vejede jeg mere end lige da jeg havde født...træls...
Men man kan jo bare tabe det igen, så nyd at du kan slappe af i maven og bare være tyk...det er så sjældent at det er ok i ens liv...
Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Englebisse

Du kan sagtens gå en sko størrelse op. Det gjorde jeg, men her et år efter min fødsel er jeg tilbage i samme str. igen. Puha ;-)
Snakkede med min tante som er fodterapeut fortalte, at det var meget normalt at gå op i en fodstr. Hun sagde blandt andet også at jeg havde været heldig over ar jeg var kommet tilbage i til samme str. igen.
Så det kan lad sig gøre så det er ikke nogen skrøne.

Anmeld

12. august 2009

Balderson

Jeg er desværre gået en skostr. op i sko efter jeg fødte mit første barn.. Og det var ikke fordi der lige skulle det sidste vand ud af kroppen at jeg ikke kunne komme ned i mine gamle sko, for tabte mig 16 kg bare den første uge efter jeg havde født, så vandet i kroppen var alså væk...

Men jeg håber nu ikke at det er noget der sker ved hver graviditet for så skal jeg da ud og finde sko i str. 40 efter min 2 fødsel...

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Englebisse skriver:

Du kan sagtens gå en sko størrelse op. Det gjorde jeg, men her et år efter min fødsel er jeg tilbage i samme str. igen. Puha ;-)
Snakkede med min tante som er fodterapeut fortalte, at det var meget normalt at gå op i en fodstr. Hun sagde blandt andet også at jeg havde været heldig over ar jeg var kommet tilbage i til samme str. igen.
Så det kan lad sig gøre så det er ikke nogen skrøne.

Hmmm...vælger, at tro på at jeg enten ikke går en størrelse op eller kommer ned igen som dig

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Balderson skriver:

Jeg er desværre gået en skostr. op i sko efter jeg fødte mit første barn.. Og det var ikke fordi der lige skulle det sidste vand ud af kroppen at jeg ikke kunne komme ned i mine gamle sko, for tabte mig 16 kg bare den første uge efter jeg havde født, så vandet i kroppen var alså væk...

Men jeg håber nu ikke at det er noget der sker ved hver graviditet for så skal jeg da ud og finde sko i str. 40 efter min 2 fødsel...

Aj altså!! Bortset fra det, så må det da have været verdens hurtigste slankekur...16 kg inden for en uge!! Hvis altid det gik så hurtigt...he he

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Eva skriver:

Jeg tog ret meget på, men det var sgu min egen skyld-smiler- og faktisk tog jeg så endnu mere på af at amme...så da mine unger var ½ år vejede jeg mere end lige da jeg havde født...træls...
Men man kan jo bare tabe det igen, så nyd at du kan slappe af i maven og bare være tyk...det er så sjældent at det er ok i ens liv...
Knus.

Det har du ret i!! Glæder mig også til bare at stritte med den, istedet for at trække den ind hele tiden

Anmeld

12. august 2009

LotteGabriella

Zafir skriver:

Aiiii... moster

Nogen får helt vildt meget vand i kroppen også får de store fødder under graviditen, men jeg har aldrig hørt at man får større fødder efter? hehe...

hmm....det passer så ved mig.....jeg brugte 37 før og nu bruger jeg 38... så alle mine fine sko i 37 de er bare for små nu, ØV ØV ØV

Anmeld

12. august 2009

Mira0911

Det har jeg godt nok aldrig hørt om... Jeg bruger samme størrelse sko som før...

Men tøj, ja for nogen skal man i noget større....

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

LotteGabriella skriver:

hmm....det passer så ved mig.....jeg brugte 37 før og nu bruger jeg 38... så alle mine fine sko i 37 de er bare for små nu, ØV ØV ØV

NEJ NEJ NEJJJJ

Anmeld

12. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg er gået fra en 36-37 til en 37-38 så man kan godt få større fødder bagefter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.