Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mit1barn skriver: Hvad er det, hvis jeg må spørge?
Hvad er det, hvis jeg må spørge?
Det er en bagt hvid bolle, med kardemomme, så skære man den over og bager dem lidt sprøde. Smager mega godt, selvom det nok endelig lyder lidt kedeligt.. Vh stine
MorTilMalucca skriver: Vi købte frisk bagte hveder hos bageren igår... Jeg har taget hul på den ene pakke med 4 i ( man er vel gravid :p ) men vi skal helt klart have lune hveder i aften - og selvfølgelig også til morgen hvis ikke de alle bliver spist til aften!
Vi købte frisk bagte hveder hos bageren igår... Jeg har taget hul på den ene pakke med 4 i ( man er vel gravid :p ) men vi skal helt klart have lune hveder i aften - og selvfølgelig også til morgen hvis ikke de alle bliver spist til aften!
Ja man ku jo ligggge komme til at spise dem, så man må op og købe en omgang mere vh stine
lineog4 skriver: Det skal vi og får hver år - dog gider jeg ikke selv bage dem i år så de er indkøbt og glædet mig allerede til dem ;-)
Det skal vi og får hver år - dog gider jeg ikke selv bage dem i år så de er indkøbt og glædet mig allerede til dem ;-)
Elsker også varme hvede! Vh stine
Vi gor ikke .
Havde overvejet at bage nogen,men kom fra det igen
StineW79 skriver: Ja jeg tænker lige på hvor mange der ska ha varme hveder i aften, torsdag d 15/5? Hos os er det endelig en fast tradition, og gør det bare fordi det da er lidt hyggeligt. Hva med jer? Vh stine
Ja jeg tænker lige på hvor mange der ska ha varme hveder i aften, torsdag d 15/5?
Hos os er det endelig en fast tradition, og gør det bare fordi det da er lidt hyggeligt.
Hva med jer? Vh stine
Min mave kommer til at hade mig for at spise så hvidt brød, men ja, jeg skal også have hveder i aften når jeg kommer hjem fra dans. Elsker dem.
Carina:-) skriver: Vi gor ikke . Havde overvejet at bage nogen,men kom fra det igen
Arh det er da ellers så hyggeligt at gøre det selv! Vh stine
BabyMus skriver: Min mave kommer til at hade mig for at spise så hvidt brød, men ja, jeg skal også have hveder i aften når jeg kommer hjem fra dans. Elsker dem.
Når du har været til dans, så har du også helt sikkert fortjent en varm hvede! Vh stine
Gjorde det for første gang sidste år, hvor min svigerinde inviterede os over til varme hveder
Igår invitede min svigermor os så over til varme hveder også, så det bliver gentaget i år Kendte slet ikke til traditionen før!
Bertris skriver: Gjorde det for første gang sidste år, hvor min svigerinde inviterede os over til varme hveder Igår invitede min svigermor os så over til varme hveder også, så det bliver gentaget i år Kendte slet ikke til traditionen før!
Godt at i nu har opdaget den, for det er da lidt hyggeligt! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128