Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg tænker lige på hvor mange der ska ha varme hveder i aften, torsdag d 15/5?
Hos os er det endelig en fast tradition, og gør det bare fordi det da er lidt hyggeligt.
Hva med jer? Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæresten har selv bagt hveder herhjemme Dem skal vi smage i aften - og så er der også til morgenmad fredag
StineW79 skriver: Ja jeg tænker lige på hvor mange der ska ha varme hveder i aften, torsdag d 15/5? Hos os er det endelig en fast tradition, og gør det bare fordi det da er lidt hyggeligt. Hva med jer? Vh stine
Maja_4000 skriver: Jeg troede først det var i morgen man spiste dem?
Jeg troede først det var i morgen man spiste dem?
Traditionen tro spiser man varme hveder dagen før storebede dag, da det var der de blev bagt, fordi fredag var /er en helligedag/ hviledag hvor man ik måtte arbejde. Dagen efter spiste man dem så kolde. Vh stine
BabyFreia skriver: Kæresten har selv bagt hveder herhjemme Dem skal vi smage i aften - og så er der også til morgenmad fredag
Overvejde det også, men vi er blevet inviteret om til min datters veninde, til hvede hygge.
Dejligt med en man der ka bage! Vh stine
Moooooooartilto:) skriver: Nej vi spiser ikk varme hveder Vi holder min datters 2 årige fødselsdag Idag da hun har fødselsdag i dag . Det vigtigere for os
Nej vi spiser ikk varme hveder Vi holder min datters 2 årige fødselsdag Idag da hun har fødselsdag i dag . Det vigtigere for os
Så vil jeg også sige at du er lovlig undskyldt!
Og stort tillykke med hende! Ka se solen skinder.. Vh stine
Freyjasmor skriver: Det har aldrig været en tradition i mig familie, men i min mands! Så derfor gør vi det. Det siger mig ikke så meget - men kan godt lide hveder
Det har aldrig været en tradition i mig familie, men i min mands! Så derfor gør vi det. Det siger mig ikke så meget - men kan godt lide hveder
Vi har altid gjort det i begge vores familier, men ik pga religion, men bare fordi de smager så godt! Vh stine
StineW79 skriver: Så vil jeg også sige at du er lovlig undskyldt! Og stort tillykke med hende! Ka se solen skinder.. Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128