Lige lidt forhistorie:
min kæreste har en kæmpe søskende flok, men ser kun hans ene søster (fordi hun bor hjemme) resten ser vi også, men kun til fødselsdage osv...
jeg har selv kun en søster som jeg er meget tæt med også mine fætre...
derfor da vores store pige skulle døbes var min søster gudmor og min ene fætter og kærestens søster stod fadder (her blev søsteren fornærmet for hun ville gerne være gudmor) vi blev enige om at hun ville få lov når den næste engang kom...
nå det bliver dåbsdag og vi skal have taget billeder ved døbefonden, så vil kærestens søster sku ikk være med på billederne "for hun tror ikk på det der med Gud" sorry men hvad så? Så skulle hun havde meldt ud fra start at hun ikk troede på det, havde mange andre der kunne havde stået fadder... Blev så gal og synes sku det er synd for min datter at hun ikk kunne ofre sig på et billede... Skal måske lige siges at søsteren er neget forkælet og hele familien hopper og springer for at hun ikk skal blive fornærmet...
Her kommer det sjove så: nu er jeg gravid igen (Jubii) og jeg sagde til min kæreste at hun havde haft chancen, hun ødelagde det selv sidst og skal ikke være noget som helst denne gang andet end faster... Kæresten er ikke enig (selvom han til vores datters dåb blev vildt sur på hende og sagde at hun aldrig fik tilbuddet om sådan noget igen)
skal jeg overgive mig og lade hende (måske) ødelægge billederne igen? Eller skal jeg holde fast for vores kommende barns skyld og for stemnings skyld og sige at hun er no go...
undskyld det blev langt g rodet, men hun går mig sku på nerverne... Og gider da ikk have ødelagt dagen IGEN for at please hende
Anmeld