Min nye samsung s4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2014

isabellasmor

Yurie skriver:

Øhhh uhhh skal lige tjekke selv, den ligger til opladning.

Men det lyder mærkeligt... Og du kan ikke gøre lyset på skærmen mindre skarpt(det tager lidt tid efter man har gjort det, før % tallet falder.. )

Jeg vil tro at batteriet er slidt, kan du have fået en brugt mobil(det er jo sket at der er blevet solgt brugte ting videre)

Altså telefonen er ny det er jeg overbevist om.. men batteriet virker da som om der er en fejl på eller brugt eller ja.. 

Procenten faldt til 62 da jeg skruede ned på lysstyrken . Det er jo ikke meget  har Været inde i alle indstillinger og sat alt ned/slået alt fra som ikke er nødvendigt. .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

TNBC

isabellasmor skriver:

Altså telefonen er ny det er jeg overbevist om.. men batteriet virker da som om der er en fejl på eller brugt eller ja.. 

Procenten faldt til 62 da jeg skruede ned på lysstyrken . Det er jo ikke meget  har Været inde i alle indstillinger og sat alt ned/slået alt fra som ikke er nødvendigt. .. 

Men som en anden siger, der er fejl på batterierne. Så jeg ville gå ned og få et nyt.

For den burde falde mere end kun 6% når du skruer ned den. Man kan jo ikke skrue helt ned, man skal jo også kunne se skærmen.

Anmeld

11. maj 2014

MsDane

isabellasmor skriver:

Taber strøm som jeg aldrig har set nogen anden tlf Gøre! ? 

Fik den igår og lod den oplade indtil imorges.  Allerede 1 minut efter den blev taget ud af strømmen,  tabte den til 98, ti minutter efter var den 85.  Nu er den på 47 og den har ikke Været brugt siden imorges da vi lige et kommet hjem fra svømmehallen! !! Jeg slog strøm sparer tilstand til efter den faldt til de 85, men det har tilsyneladende ikke haft nogen effekt. Har skrevet til call me som den er købt af men kan jo tidligst få respons på mandag,.. øv!!

Nogen der har haft samme problem?? 

Det gjorde min S4 også, der er en kendt fejl på batteriet. Det er garanteret også helt varmt? Jeg fik nyt batteri i butikken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.