Min nye samsung s4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
22 svar
5 synes godt om
10. maj 2014

isabellasmor

Taber strøm som jeg aldrig har set nogen anden tlf Gøre! ? 

Fik den igår og lod den oplade indtil imorges.  Allerede 1 minut efter den blev taget ud af strømmen,  tabte den til 98, ti minutter efter var den 85.  Nu er den på 47 og den har ikke Været brugt siden imorges da vi lige et kommet hjem fra svømmehallen! !! Jeg slog strøm sparer tilstand til efter den faldt til de 85, men det har tilsyneladende ikke haft nogen effekt. Har skrevet til call me som den er købt af men kan jo tidligst få respons på mandag,.. øv!!

Nogen der har haft samme problem?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

Fuglemor

Mener min mand havde s3 og den tabte også bare strøm. De. Kunne ikke holde en hel arbejds uden den kørte død. 

Anmeld

10. maj 2014

isabellasmor

Fuglemor skriver:

Mener min mand havde s3 og den tabte også bare strøm. De. Kunne ikke holde en hel arbejds uden den kørte død. 

Hmm. . Har bare ikke hørt eller læst det, og har brugt en del tid på at undersøge telefonen og erfaringer med den inden jeg købte 

Anmeld

10. maj 2014

Dr. House

isabellasmor skriver:

Fik den igår og lod den oplade indtil imorges.  Allerede 1 minut efter den blev taget ud af strømmen,  tabte den til 98, ti minutter efter var den 85.  Nu er den på 47 og den har ikke Været brugt siden imorges da vi lige et kommet hjem fra svømmehallen! !! Jeg slog strøm sparer tilstand til efter den faldt til de 85, men det har tilsyneladende ikke haft nogen effekt. Har skrevet til call me som den er købt af men kan jo tidligst få respons på mandag,.. øv!!

Fejl i telefonen. Ned i butikken og få den til reparation. 

Anmeld

10. maj 2014

Fuglemor

isabellasmor skriver:

Hmm. . Har bare ikke hørt eller læst det, og har brugt en del tid på at undersøge telefonen og erfaringer med den inden jeg købte 

Han døjede i hvert fald med det. Men kan jo være en fejl på Tlf som der bliver nævnt.

Anmeld

10. maj 2014

Moma

Min taber også forholdsvist meget strøm hurtigt. Det går dog ikke så hurtigt, som du beskriver det.

Tror det er pga. den store skærm. Og så bruger jeg min hele tiden til nettet og nogle gange også netflix.

Anmeld

10. maj 2014

L&V

Jeg ville smutte ned med den. For sådan bør det ik være. Min ka snildt holde i 1 1/2dag.

Den har ik svært ved at finde netværk så den står og bruger masser af krudt på det?

Anmeld

10. maj 2014

isabellasmor

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg ville smutte ned med den. For sådan bør det ik være. Min ka snildt holde i 1 1/2dag.

Den har ik svært ved at finde netværk så den står og bruger masser af krudt på det?

Har sat den til at hvis wifi netværket bliver ustabilt skal den bare hoppe over på mobilnetværket. . Men det har den ikke gjort endnu hvad jeg kan se, og nettet fungere i det hele taget helt fint.. nu er den på 15 og har lige bedt om at blive sat i opladeren.  Og det er altså først nu, siden jeg oprettede dette indlæg, at den er taget i brug igen!  Det jo fuldstændig vanvittigt 

Anmeld

10. maj 2014

isabellasmor

Moma skriver:

Min taber også forholdsvist meget strøm hurtigt. Det går dog ikke så hurtigt, som du beskriver det.

Tror det er pga. den store skærm. Og så bruger jeg min hele tiden til nettet og nogle gange også netflix.

Jeg har bare slet ikke brugt den Idag sådan rigtig ... og nu er den på 14 (ja det går stærkt) 

Anmeld

10. maj 2014

Rikkemor89

isabellasmor skriver:

Hej (: 

Det må være en fejl i telefonen..

Men desværre de nye telefoner holder ikke strøm som de gamle gjorde jeg har også brokket mig over de ikke holder længere, men der bliver jo putte mere og mere i de telefoner vi kan købe i dag, men uden tvivl er der en fejl i din telefon.. Tag tilbage med den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.