Min nye samsung s4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2014

isabellasmor

Rikkemor89 skriver:

Hej (: 

Det må være en fejl i telefonen..

Men desværre de nye telefoner holder ikke strøm som de gamle gjorde jeg har også brokket mig over de ikke holder længere, men der bliver jo putte mere og mere i de telefoner vi kan købe i dag, men uden tvivl er der en fejl i din telefon.. Tag tilbage med den..

Har skrevet til dem, også for at de kan se at fejlen er fundet så snart Tlf er taget i brug (man kan vel aldrig være for sikker) og ringer så selvfølgelig til dem mandag. De har ingen fysisk butik her i nærheden (er i tvivl om de overhovedet har en fysisk butik?) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

TNBC

isabellasmor skriver:

Taber strøm som jeg aldrig har set nogen anden tlf Gøre! ? 

Fik den igår og lod den oplade indtil imorges.  Allerede 1 minut efter den blev taget ud af strømmen,  tabte den til 98, ti minutter efter var den 85.  Nu er den på 47 og den har ikke Været brugt siden imorges da vi lige et kommet hjem fra svømmehallen! !! Jeg slog strøm sparer tilstand til efter den faldt til de 85, men det har tilsyneladende ikke haft nogen effekt. Har skrevet til call me som den er købt af men kan jo tidligst få respons på mandag,.. øv!!

Nogen der har haft samme problem?? 

Nu har jeg godt nok en samsung tablet, men strømmen gik også bare super hurtigt, så jeg gik ind og tjekkede hvad der brugte så meget strøm, og det viste sig at være skærmen, altså lyset på skærmen, det tog omkring 64%, så jeg sænkede det og nu kan den holde meget længere.

Har du prøvet at se om der er noget der tager strømmen?

Anmeld

10. maj 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Galaxy S 3 Mini,

Jeg, min kæreste, og 2 af kærestens kollegaer - vi har haft samme problem... 

Anmeld

10. maj 2014

L&V

isabellasmor skriver:

Har sat den til at hvis wifi netværket bliver ustabilt skal den bare hoppe over på mobilnetværket. . Men det har den ikke gjort endnu hvad jeg kan se, og nettet fungere i det hele taget helt fint.. nu er den på 15 og har lige bedt om at blive sat i opladeren.  Og det er altså først nu, siden jeg oprettede dette indlæg, at den er taget i brug igen!  Det jo fuldstændig vanvittigt 

Det lyder godt nok helt crazy ned med den.. sådan bør det ik være.. De nye batterier er jo ik så gode som før i tiden men de burde dælme ku holde til mere end det der

Anmeld

10. maj 2014

isabellasmor

Yurie skriver:

Nu har jeg godt nok en samsung tablet, men strømmen gik også bare super hurtigt, så jeg gik ind og tjekkede hvad der brugte så meget strøm, og det viste sig at være skærmen, altså lyset på skærmen, det tog omkring 64%, så jeg sænkede det og nu kan den holde meget længere.

Har lige kigget,  og det højeste er "android system" som bruger 35% ellers ser det i mine øjne meget fornuftigt ud. Skærm fx bruger kun 6% 

Anmeld

10. maj 2014

isabellasmor

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det lyder godt nok helt crazy ned med den.. sådan bør det ik være.. De nye batterier er jo ik så gode som før i tiden men de burde dælme ku holde til mere end det der

Jeg synes også det virker helt sindssygt.  Nu er har den lige sagt at den er helt opladet,  efter kun 1 time ca.  Så det er jo hurtigt nok, men spekulere på om den så er afladet igen inden jeg går i seng hvis jeg tager den ud af opladeren.... der må Være noget helt galt, har på opfordring af yurie kigget på hvad i % den bruger fra hvilke programmer,  og det ser altså rimelig fornuftigt ud .... så forstår det simpelthen ikke 

Anmeld

10. maj 2014

isabellasmor

Problembarnet skriver:

Galaxy S 3 Mini,

Jeg, min kæreste, og 2 af kærestens kollegaer - vi har haft samme problem... 

Hmm.  Tænker bare at hvis alle samsung tlf afladet så hurtigt her, så ville ingen jo anbefale dem? Vælger at håbe det er en fejl , håber i hvert fald at det er en fejl,  ellers er det godt nok ærgerlige penge 

Anmeld

10. maj 2014

isabellasmor

Yurie skriver:

Øhm nu tog jeg opladeren ind og ud mens jeg kiggede på de % tal der.. nu bruger skærmen pludselig 68% ......... men det ændrer sig ikke uanset hvad jeg sætter den på. Og lige nu står den så på at tlf automatisk justere lyset. .. er der andet man kan Gøre som måske vil hjælpe? 

Anmeld

10. maj 2014

S.Maria

Jeg har lige fået nyt batteri i min. Det er en fejl på batterierne. Du kan gå ind i en samsung butik og få et nyt batteri. 

Anmeld

10. maj 2014

TNBC

isabellasmor skriver:

Øhm nu tog jeg opladeren ind og ud mens jeg kiggede på de % tal der.. nu bruger skærmen pludselig 68% ......... men det ændrer sig ikke uanset hvad jeg sætter den på. Og lige nu står den så på at tlf automatisk justere lyset. .. er der andet man kan Gøre som måske vil hjælpe? 

Øhhh uhhh skal lige tjekke selv, den ligger til opladning.

Men det lyder mærkeligt... Og du kan ikke gøre lyset på skærmen mindre skarpt(det tager lidt tid efter man har gjort det, før % tallet falder.. )

Jeg vil tro at batteriet er slidt, kan du have fået en brugt mobil(det er jo sket at der er blevet solgt brugte ting videre)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.