Kobberspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

ano14316

modesty skriver:

Er de ens i størrelse og form, kobber og hormon? Var der forskel på hvor ondt det gjorde at få den lagt (ikke fordi det skal være afgørende, men det er meget rart at vide ;-)

Ja de er ens i form og størrelse..

Kan ikke rigtig sammenligne oplægningen da jeg ikke havde født da jeg fik kobberspiralen, jeg synes det lev lidt som en mini ve, og var øm i lænden resten af dagen, og så var det overstået.. fik den lagt hos egen læge..

Jeg fik hormon spiralen efter jeg havde født og mærkede intet.. fik den lagt af gynækolog..

Jeg forstår så godt din tanke om at det virker så unaturligt.. men n pr man ved hvordan det fungere synes jeg det er mere unaturligt ikke at få ægløsningen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

ano14316

Storms-Mor skriver:

R det sandt at man Ikk kommer af med ens "stoffer" eller hvad de hedder , så man Ikk kan tabe sig ??

Hvad mener du? At det er sværerer at tabe sig med en kobberspiral?

Anmeld

9. maj 2014

Moar2011

ano14316 skriver:

Hvad mener du? At det er sværerer at tabe sig med en kobberspiral?

Ja? ,

Puuuh jeg har det svært med at den r oppe i mig ;(
Os fordi jeg fik min krop stresset af det at jeg besvimet og kastet op efterfølgende og det hjælper sleeet Ikk fortælningene om at man bløder max og længe og gør ondt at få den ud

Det gør mig bange og bekymret ..

Anmeld

9. maj 2014

ano14316

Storms-Mor skriver:

Ja? ,

Puuuh jeg har det svært med at den r oppe i mig ;(
Os fordi jeg fik min krop stresset af det at jeg besvimet og kastet op efterfølgende og det hjælper sleeet Ikk fortælningene om at man bløder max og længe og gør ondt at få den ud

Det gør mig bange og bekymret ..

Jeg tror bestemt ikke den påvirker hvor svært eller let det er at tabe sig..

Jeg kan fortælle dig at det gør IKKE ondt at få den ud..

Den 1. Fik jeg fjernet på sygehuset sådan lidt akut fordi jeg bar gravid og jeg havde bare været åå bange for at det ville gøre ondt, og jeg mærkede INTET...

nr 2 fik jeg fjernet hos egen læge, og troede ikke på mig selv at det ikke gjorde ondt, så var mega nervøs igen.. og der kunne det heller ille mærkes overhovedet... Altså som i SLET IKKE...

Er det en kobberspiral eller hormon du har?

Anmeld

9. maj 2014

lineog4

Jeg havde kobberspiral i lidt over et år og havde en cyklus på 25 dage hvor jeg blødte 10-12 dage og havde 13-15 med pletblødninger. I de 10-12 dage jeg blødte skulle jeg de fleste af dagene bruge natbind og skifte hver anden time. Jeg var til sidst så træt af blod så jeg bad om at få den fjernet. Og de første to dage med mens kunne jeg dårligt stå....

Så fik jeg hormon spiral og har ikke haft mens i snart 2 år - virkelig underligt men også rart.

Anmeld

9. maj 2014

Moar2011

ano14316 skriver:

Jeg tror bestemt ikke den påvirker hvor svært eller let det er at tabe sig..

Jeg kan fortælle dig at det gør IKKE ondt at få den ud..

Den 1. Fik jeg fjernet på sygehuset sådan lidt akut fordi jeg bar gravid og jeg havde bare været åå bange for at det ville gøre ondt, og jeg mærkede INTET...

nr 2 fik jeg fjernet hos egen læge, og troede ikke på mig selv at det ikke gjorde ondt, så var mega nervøs igen.. og der kunne det heller ille mærkes overhovedet... Altså som i SLET IKKE...

Er det en kobberspiral eller hormon du har?

Kobberspiral - da jeg Ikk kan tåle noget med homoner i

Tak fordi du gir dig tid til svare

Og det NEV VANVITTIGT at få den op

Anmeld

9. maj 2014

Moar2011

lineog4 skriver:

Jeg havde kobberspiral i lidt over et år og havde en cyklus på 25 dage hvor jeg blødte 10-12 dage og havde 13-15 med pletblødninger. I de 10-12 dage jeg blødte skulle jeg de fleste af dagene bruge natbind og skifte hver anden time. Jeg var til sidst så træt af blod så jeg bad om at få den fjernet. Og de første to dage med mens kunne jeg dårligt stå....

Så fik jeg hormon spiral og har ikke haft mens i snart 2 år - virkelig underligt men også rart.

Dårligt stå? Efter du fik den ud?

Puuh fortryder helt at jeg fik lagt en idag

Anmeld

9. maj 2014

ano14316

Storms-Mor skriver:

Kobberspiral - da jeg Ikk kan tåle noget med homoner i

Tak fordi du gir dig tid til svare

Og det NEV VANVITTIGT at få den op

Jeg tror det kommer meget an på hvor gode de er til at lægge den hvor ondt det gør..

For 1. Gang synes jeg også det lev meget at få den lagt op.. men gjorde ikke ondt at få den ud..

Og det er både østrogen og gestagen du ikke kan tåle?

For jeg havde mange ubehagelige bivirkninger af p-piller men havde ingen af hormon spiralen...

Jeg vil så sige at jeg var også glad for min kobberspiral selvom jeg blødte mere.. indtil jeg blev gravid med den..

Anmeld

9. maj 2014

lineog4

Storms-Mor skriver:

Dårligt stå? Efter du fik den ud?

Puuh fortryder helt at jeg fik lagt en idag

Nej når jeg havde mens.... Alt holdt op i det sekund jeg fik den ud.

Anmeld

9. maj 2014

Moar2011

ano14316 skriver:

Jeg tror det kommer meget an på hvor gode de er til at lægge den hvor ondt det gør..

For 1. Gang synes jeg også det lev meget at få den lagt op.. men gjorde ikke ondt at få den ud..

Og det er både østrogen og gestagen du ikke kan tåle?

For jeg havde mange ubehagelige bivirkninger af p-piller men havde ingen af hormon spiralen...

Jeg vil så sige at jeg var også glad for min kobberspiral selvom jeg blødte mere.. indtil jeg blev gravid med den..

Lægerne tror Ikk på at det r p-piller jeg ikk ka tåle men ligeså snart jeg tager dem, besvimer jeg

Kan man Ikk undgå menstrution ? Bløder NOK i forvejen så vil være ked af at sku blødere dobbelt

GRAVID f****ck

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.