Mødregruppe - kan jeg tillade mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

Anonym trådstarter

UPDATE til alle Hun var glad for at min veninde havde skrevet - og begge fik forklaret hvorfor - og at det faktisk bunder i en misforståelse og rygter (som ikke passer) Godt min veninde valgte at skrive, på tros

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

UPDATE til alle Hun var glad for at min veninde havde skrevet - og begge fik forklaret hvorfor - og at det faktisk bunder i en misforståelse og rygter (som ikke passer) Godt min veninde valgte at skrive, på tros

Jeg forstår ingenting. Hvorfor skulle man sende en venneanmodning i første omgang til én, der lige havde slettet én? Jeg ville da ikke anmode om venskab med en, der lige havde smidt mig af. 

Hvorfor skriver man ikke bare sit egentlige ærinde: "Hej - jeg kan se, du har slettet mig. Hvordan kan det være? - det er jeg da ked af?" -?

Det andet lyder som 7. klasses-fnidder, ikke som en mødregruppe. 

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg forstår ingenting. Hvorfor skulle man sende en venneanmodning i første omgang til én, der lige havde slettet én? Jeg ville da ikke anmode om venskab med en, der lige havde smidt mig af. 

Hvorfor skriver man ikke bare sit egentlige ærinde: "Hej - jeg kan se, du har slettet mig. Hvordan kan det være? - det er jeg da ked af?" -?

Det andet lyder som 7. klasses-fnidder, ikke som en mødregruppe. 

Fordi jeg i første omgang ansøgte - men så tænkte jeg over det. Og slettede min anmodning igen. Og så ville jeg bare skrive en forklaring på det - for ønskede ikke en forklaring fra hendes side af, for det er op til en selv hvem man er venner med  Min veninde kom mig bare i forkøbet - og skrev også til hende.

Anmeld

9. maj 2014

Mortil223

Anonym skriver:

Okay, der mangler virkelig noget i den her historie 

Hun sletter jer, din veninde skriver til hende og hun er glad for alt bunder i rygter? 

Øer det et rygte hun har slettet jer? Og når din veninde så skriver hvorfor hun sendte en anmodning som er annulleret, sker der hvad? 

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Mortil223 skriver:

Okay, der mangler virkelig noget i den her historie 

Hun sletter jer, din veninde skriver til hende og hun er glad for alt bunder i rygter? 

Øer det et rygte hun har slettet jer? Og når din veninde så skriver hvorfor hun sendte en anmodning som er annulleret, sker der hvad? 

Fordi min veninde var også med i mødregruppen - hun er også blevet slettet - så hun sendte a la min tekst til hende fra VORES mødregruppe.

Nej, det var pga rygter og misforståelser at hun har slettet os begge. Det er nu talt ud.

Anmeld

9. maj 2014

Mortil223

Anonym skriver:

Fordi min veninde var også med i mødregruppen - hun er også blevet slettet - så hun sendte a la min tekst til hende fra VORES mødregruppe.

Nej, det var pga rygter og misforståelser at hun har slettet os begge. Det er nu talt ud.

Okay 

Glad for jeg ikke er med i mødregrupper  

nå men godt det blev løst 

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Mortil223 skriver:

Okay 

Glad for jeg ikke er med i mødregrupper  

nå men godt det blev løst 

Lige denne mødregruppe var slem - men det er heldigvis sjælden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.