Mødregruppe - kan jeg tillade mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
26 svar
27 synes godt om
9. maj 2014

Anonym trådstarter

En fra min mødregruppe har slettet mig som ven på facebook - fair nok - hendes valg. Men kan jeg tillade mig at skrive dette til hende:

Hej xx
Havde sendt en venneanmodning til dig (men slettet den igen - da jeg regner med at du har slettet xx og jeg med vilje - så er der jo ikke nogen grund til at ansøge igen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

et-ønske

Jeg havde ikke gjort noget

Anmeld

9. maj 2014

Noahmor

Anonym skriver:

En fra min mødregruppe har slettet mig som ven på facebook - fair nok - hendes valg. Men kan jeg tillade mig at skrive dette til hende:

Hej xx
Havde sendt en venneanmodning til dig (men slettet den igen - da jeg regner med at du har slettet xx og jeg med vilje - så er der jo ikke nogen grund til at ansøge igen)

Går udfra at hun heller ikke mødes med jer mere? Så havde jeg ikke brugt flere kræfter på det. 

Anmeld

9. maj 2014

L&V

Anonym skriver:

Hej xx

Jah men hva vil du ha ud af det?

Anmeld

9. maj 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Hej xx

Hvad vil du opnå med den besked? Hvorfor ikke bare være ligeglad. Folk har vel lov at slette deres bekendte hvis de har lyst.

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jah men hva vil du ha ud af det?

Egentlig bare forklar hvorfor hun får en mail med en venneanmodning fra mig og den så er slettet igen.

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Hvad vil du opnå med den besked? Hvorfor ikke bare være ligeglad. Folk har vel lov at slette deres bekendte hvis de har lyst.

Egentlig bare for at forklar hvorfor hun får en mail med en venneanmodning fra mig - og den så er slettet igen.

Anmeld

9. maj 2014

asphodel

Anonym skriver:

Egentlig bare for at forklar hvorfor hun får en mail med en venneanmodning fra mig - og den så er slettet igen.

Det er spild af tid. Bare glem det og gå videre med dit liv.

Anmeld

9. maj 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Mon ikke hun er ligeglad. Hvis hun spørg kan du jo svare men ellers ville jeg bare glemme det og komme videre. Alt det andet der er da bare akavet ;-)

Anmeld

9. maj 2014

Mortil223

Nej, eller jo hvis i er 14 år, Glem det spildt af energi  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.