Mødregruppe - kan jeg tillade mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

En fra min mødregruppe har slettet mig som ven på facebook - fair nok - hendes valg. Men kan jeg tillade mig at skrive dette til hende:

Hej xx
Havde sendt en venneanmodning til dig (men slettet den igen - da jeg regner med at du har slettet xx og jeg med vilje - så er der jo ikke nogen grund til at ansøge igen)

Du kan da sagtens tillade det, men jeg synes det er kavt/pinligt at gøre sådan. Hun har nok slettet dig fordi hun ikke ønsker kontakt med dig, så lad det da være ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Det er nu gjort - men ikke af mig, men en af de andre (skrev noget a la mig)

Anmeld

9. maj 2014

FruK

Det er jo folks eget valg, hvem de vil være venner med på Facebook. Jeg havde nok opfattet det som et vink med en vognstang og ladet være med at kontakte hende.

Jeg mener ikke at hun skylder jer en forklaring.

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det er jo folks eget valg, hvem de vil være venner med på Facebook. Jeg havde nok opfattet det som et vink med en vognstang og ladet være med at kontakte hende.

Jeg mener ikke at hun skylder jer en forklaring.

Det kræver vi heller ikk giver bare en forklaring - for har oplevet før, at når folk får mail, men venneanmodning ikke er der alligevel, plejer folk at spørge - kommer bare i forkøbet

Anmeld

9. maj 2014

FruK

Anonym skriver:

Det kræver vi heller ikk giver bare en forklaring - for har oplevet før, at når folk får mail, men venneanmodning ikke er der alligevel, plejer folk at spørge - kommer bare i forkøbet

Mon dog hun ikke bare ville lade den ligge, når hun nu selv har slettet jer...?  

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Mon dog hun ikke bare ville lade den ligge, når hun nu selv har slettet jer...?  

Det vil passe mig fint så er jeg i hverfaldt kommet med min forklaring

Anmeld

9. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg havde den bare været ved det. Man bestemmer selv hvem man er venner med på fb

Anmeld

9. maj 2014

Laulund87

Det virker virkelig plat og drama-opsøgende, sorry

Anmeld

9. maj 2014

Carina:-)

Jeg ville lade hende være i fred

Anmeld

9. maj 2014

Clisolka

Jeg havde heller ikke gjort noget. Hendes valg hvem hun vil være venner med på fb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.