Erfaringer om igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2014

Anonymo

Michelle93 skriver:

Godaften de damer.

jeg står og skal sættes igang fredag (hvis jeg ikke føder af mig selv inden). Jeg vil virkelig med kyshånd tage imod jeres erfaringer fra igangsættelse. Dette gør mig lidt nervøs, da jeg har hørt at det kan være en smertefuld affære. 

Min gik super godt og jeg er faktisk lidt ked af at alle forskrækkede mig med hvor forfærdeligt det var for så havde jeg nok ikke spildt tid på at være så bekymret for det, for det var ligesom en ganske normal fødsel 

Jeg fik én sølle pille kl. 17.00, 00.50 gik mit vand og fødte hende ved en rolig og dejlig fødsel kl. 10:28 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

AnthonsMor

Michelle93 skriver:

Der er jo vist heller ingen nerver i fosterhinderne, men jeg har hørt det skulle være en dejlig følelse når vandet går, sådan helt lettende. 

Har lige været i bad, og så skal jeg lige love for at veerne begynder at nive godt så Krydser fingre for at det kommer til at forløbe uden yderligere igangsættelse (jeg var jo fast besluttet på at jeg ville føde før termin, det skete bare ikke da jeg idag er 41+1 )

Hvis de bare kan tage vandet for dig og det hele så går "naturligt" igang kort tid efter, så vil det bare være skønt for dig

Men jeg tror absolut ikke du hverken vil få kapsler du skal sluge eller stikpiller når du ER åben

Anmeld

8. maj 2014

Bertris

Jeg havde en fin oplevelse med igangsættelse
var en finger åben og havde stadig lidt livmoderhals tilbage så vidt jeg husker.

fik lagt en stikpille kl. 9 om morgenen (normalt ville de have gjort det om eftermiddagen men det er en anden sag)

veerne begyndte at kunne mærkes rigtigt ved en 20 tiden
00.30 gik vandet af sig selv

ca 06.30 var jeg helt åben, dog var hun kommet skævt ned i bækkenet, men det havde ikke noget at gøre med igangsættelsen

omkring 7.00 fik jeg epi og 09.30 pressetræng

10.04 fødte jeg en velskabt pige, 25 timer efter igangsættelse

Super dygtigt personale (og en god støtte i kæresten) gjorde det til en god oplevelse trods nogle komplikationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.