Michelle93 skriver:
Godaften de damer.
jeg står og skal sættes igang fredag (hvis jeg ikke føder af mig selv inden). Jeg vil virkelig med kyshånd tage imod jeres erfaringer fra igangsættelse. Dette gør mig lidt nervøs, da jeg har hørt at det kan være en smertefuld affære.
Jeg blev sat i gang 41+5, klokken 8.30 om morgenen, fik småveer omkring 10-11 stykker.. Ringede så til FG for at høre om jeg skulle tage flere tabeletter, som det ellers var planen at jeg skulle, og det skulle jeg ikke, medmindre det gik helt i stå igen, og ellers skulle jeg ringe igen et par timer senere, og det gik ikke i stå.. Så jeg kom på FG ved 15 tiden tror jeg, blev tjekket og der var ikke sket så forfærdelig meget, men de var ret sikre på, at de kunne tage mit vand, så blev ikke sendt hjem igen..
Det kunne de, så jeg fik en fødestue og lå der, både i badekar, noget der ligner en million stillinger på sengen og havde de vildeste veer..
Jeg var tilmed uheldig, for narkoselægen havde rygende travlt med akutte patienter, så jeg blev jo tilsidesat mht. epidural, så måtte vente i 3 timer fra jeg bad om den til hun kom.. Den virkede så heldigvis rigtig godt..
Havde presseveer i 8 timer før han blev født med hård kop..
Alt det her er slet ikke sikkert det har noget med igangsættelsen at gøre, det kan ligeså vel være min krop der er skod til at føde - ifølge JM.. Anthon stod desuden meget skævt i mit bækken, og det hjalp jo ingenting i hvert fald..
Håber du får en god oplevelse med det - de findes absolut også! 
Anmeld